עפולה: פארק המים העירוני יוצא לדרך

פארק המים של העפולאים שזכה לשם "גליצ'" נפתח אמש (שלישי), חמישה חודשים לאחר שהחלה בנייתו. מי שזכה לחנוך את הפארק הם ילדי גני החינוך המיוחד וכן ילדי כל גני הילדים בעיר שינעלו את שבוע הפתיחה הראשון. צילום: דוברות העירייה

בתזמון מושלם לטמפרטורות הלוהטות פתחה השבוע עיריית עפולה את פארק המים שזכה לשם המדליק גליצ' באירועים ייחודיים לילדי הגנים בעיר. את אירוע הפתיחה שלו החליט ראש העיר אבי אלקבץ להקדיש לילדי גני החינוך המיוחד שזכו לחנוך את הפארק יחד עם הוריהם שיהיו הראשונים לחנוך את מתחם הקטנטנים, לטפס ולהתגלש במגלשות המתקן וליהנות מהבריכות הסמוכות.
כמו כן יוקדש במהלך השבוע יום מיוחד נוסף לסבים וסבתות שיוכלו לבוא עם הנכדים והנכדות (הרשמה ופרטים דרך אתר האינטרנט של עיריית עפולה ובשאר הימים ייפתח הפארק לכלל ילדי הגנים בעיר עפולה יחד עם הוריהם בפארק המים בהרשמה מראש באתר העירייה. מהנהלת הפארק נמסר כי מתחם המגלשות יהיה מוכן בעוד כשבועיים וייפתח ביומו הראשון של חודש אוגוסט במהלכו מתוכננים אירועים רבים כגון שחייה לילית ומסיבות לבני נוער וצעירים במהלך כל ימי השבוע ובסופ"שים.
מנכ"ל החברה הכלכלית, נתנאל כהן, שהופקד על ידי ראש העיר אבי אלקבץ להוביל את הקמתו ובנייתו של פארק המים לצד מהנדס העירייה אבישי שאול, אמר עם הפתיחה: "זהו ללא ספק שבוע מרגש והיסטורי עבור העיר עפולה שהפכה לעיר הראשונה בצפון שמקימה ומציעה לתושביה פארק מים אך ורק שלהם. תודה לראש העיר אבי אלקבץ שהגה את הרעיון על הרוח הגבית והדחיפה, לשר ולמנכ"ל המשרד לפיתוח הנגב, הגליל והחוסן הלאומי על השותפות המלאה, לגזבר ולמהנדס העירייה איציק שריקי ואבישי שאול על הליווי הצמוד, לחברה המפקחת בהובלת משה זיידי, לקבלנים הרבים ולאנשי המקצוע, לעמית אשכנזי מנהל מתקני הספורט ולצוות שלו, ולכל מי שהיה שותף להקמת הפארק תוך חמישה חודשים בלבד מרגע ההקמה ועד לרגע הפתיחה וכמובן לתושבי עפולה שהפארק הזה הוא שלהם לגמרי".

הלגיון הרומי חוזר לחיים במגידו

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|