עפולה: עבודות השדרוג של גן גאולים לפני סיום

עיריית עפולה השקיעה כשני מיליון שקלים בשדרוג 'גן גאולים' שזכה לכביש גישה חדש, טיילת מרוצפת חדשה, גן שעשועים משודרג ומתחם נינג'ה אתגרי. צילום: דוברות עיריית עפולה

כחלק מתכנית העבודה להקמה ושדרוג של גנים ציבוריים וגינות שעשועים, מסיימת בימים אלה עיריית עפולה באמצעות מינהל הנדסה את שדרוגו של הגן הציבורי בשיכון גאולים הוותיק.
במסגרת העבודות שודרג מתחם גן השעשועים של הגן לטובת הילדים והוקם מתחם נינג'ה אתגרי לחובבי האקסטרים. לבקשת התושבים הוחלפה ריצפת הטיילת הסמוכה לגן שנהרסה עם השנים והיא זכתה לריצוף חדש. לאורך כל הטיילת החדשה הוסדרה מערכת תאורה חדשה וכן נעשו עבודות גינון לאורך כל שבילי הגן.
בימים אלה מבצעת העירייה את השלב האחרון של הפרויקט כאשר היא סוללת במקום כביש גישה חדש לפארק ולבתי הכנסת הסמוכים אליו. עד כה הכניסה לגן הייתה דרך שביל צר שהיה מסכן את הולכי הרגל אך במסגרת העבודות הגיש מינהל הנדסה בקשה לוועדת התמרור העירונית לאשר רחוב חד סיטרי שתחילתו בכיכר התנועה של קהילת ציון ויהושוע חנקין וסופו ברחוב הקישון כאשר בצד הכביש יוכשרו חניות חדשות לנוחיות תושבי השכונה הסמוכה, המבלים בפארק ומתפללי בתי הכנסת הסמוכים.
מהנדס העיר, אבישי שאול, אמר: "אנו שמחים שהצלחנו במסגרת תכנית העבודה השנתית להגיע לגן גאולים ולשדרג את כביש הגישה והגן עצמו לרווחת התושבים. בימים אלה אנו מקימים ומשדרגים עוד חמישה גני שעשועים ברחבי העיר ובהמשך נגיע לגנים נוספים ברחבי העיר הזקוקים לריענון ושדרוג".

פעילויות חינוכיות ערכיות ומשמעותיות בעמק יזרעאל

|

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|