עפולה: מועדון השחמט ממשיך לקטוף הישגים

שחקן השחמט הצעיר מעפולה מרק גרטינפלויס (14) שפעיל במסגרת מועדון רשת שחקים – הגיע למקום השלישי במוקדמות אליפות הארץ עד גיל 15 והעפיל אוטומטית לאליפות ישראל בשחמט שתיערך בחול המועד פסח בתל אביב

אחרי ששחקן המועדון קטף בשנה האחרונה את המקומות הראשונים באליפות העולם ובאליפות אירופה ועלייתן של נבחרות הנוער והנשים של המועדון לליגה העילית הראשונה של איגוד השחמט הישראלי, יכול מועדון השחמט מעפולה הפעיל במסגרת רשת שחקים בהובלת המאמן משה קציר ומנהל מרכז המצוינות שחל בן ארי ובתמיכת אגף הספורט העירוני, לרשום הישג נוסף.
במסגרת פעילות המועדון קטף השחקן הצעיר מעפולה מרק גרטינפלויס (14) את המקום ה- 3 במוקדמות אליפות הארץ עד גיל 15 והעפיל אוטומטית לאליפות ישראל שתיערך בחול המועד פסח. התחרות, אליה מגיעים השחקנים הטובים ביותר בישראל, נערכה בקרית ביאליק והשתתפו בה לא פחות מ-15 שחקנים מהמועדון העפולאי ובסופה, כאמור, זכייתו והעפלתו של מרק גרטינפלויס לאליפות הארצית.
יש לציין כי ההישג הנ"ל מצטרף לשרשרת הישגים של המועדון בשנתיים האחרונות הכוללת את העפלתן של קבוצת הנשים של המועדון שעלתה מהליגה הארצית לליגה העילית הראשונה של איגוד השחמט והעפלתה של קבוצת הנוער לליגה העילית הראשונה בישראל.
ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "כפי שעפולה כבשה את הפסגה כעיר מנגנת, כך נמשיך להשקיע בילדים, בבני נוער, ובבוגרים בתחום השחמט. יש לנו שותפים מצוינים לתכנית ואני מאחל לכולנו הצלחה בהמשך".