עפולה: כפיר סרוסי נפגש עם ראש העיר לשעבר עובדיה עלי

“הייתה פגישה מצויינת עם עובדיה עלי", אמר השבוע סרוסי, “הוא צייד אותי בכמה טיפים חשובים ותובנות להמשך הדרך וברעיונות שאפשר לקדם"

בעוד כחודשיים וחצי ייערכו הבחירות לרשויות ולמועצות העיר בכל רחבי ישראל ונראה כי המועמדים והמתמודדים לא מבזבזים זמן לקראת פתיחת הקלפיות. בעפולה, כפיר סרוסי, המועמד שנבחר להוביל את מפלגת הליכוד מנהל בשבועות האחרונים לוח זמנים מאתגר ותובעני במטרה להיפגש עם כמה שיותר דמויות בכירות ובעלות השפעה במפלגה בעיר וכן ברמה הארצית. לפני מספר ימים נפגש סרוסי עם עובדיה עלי, ראש העיר עפולה בין השנים 1979-1991, ששימש בהמשך גם כחבר כנסת. כיום משמש עלי בתפקיד הבכיר כיו"ר בז"ן. “הייתה פגישה מצויינת עם עובדיה עלי", אמר השבוע סרוסי, “הוא צייד אותי בכמה טיפים חשובים ותובנות להמשך הדרך וברעיונות שאפשר לקדם". לצד פגישות אלה, הרחיב סרוסי את מעגל המפגשים האישיים גם לתושבים רבים מאוכלסיות מגוונות וממנעד רחב של מגזרים, כל זאת במטרה לחשוף את המצע שלו והשינויים שהוא רוצה להוביל בפני כמה שיותר מתושבי בירת העמק.
בסביבתו של סרוסי מצביעים על תחושות טובות לקראת יום הבוחר ועל כך שהמועמד הצעיר זוכה להערכה רבה בתום המפגשים הללו. התחושות הללו מגיעות בעיקר נוכח ה"אני מאמין" המיוחד שלו שחושב מחוץ לקופסא, הידע הרב והמעמיק שלו בנושאים כלכליים, פיננסים ומוניציפאליים, הקרבה שלו למקבלי ההחלטות במפלגת השלטון והחיבור המיידי שהוא מצליח לייצר עם בוחרים פוטנציאליים. “ההתמודדות הזו זימנה לי הכרות עם תושבים מדהימים, כאלה שעפולה היא בראש מעייניהם", אמר סרוסי והוסיף, “בכל מפגש כזה אני מבין כמה חבריי ואני לדרך יכולים להשפיע על עיצוב עתיד פני העיר ושיפור איכות החיים שלה. את ההשפעה הזו אני מרגיש גם במפגשים עם בכירי מפלגת הליכוד בעיר, כאלה שהובילו את התנועה בעפולה בעבר ובכירים נוספים שעמם אני נפגש בכל רחבי הארץ. המסר שאני לוקח מהמפגשים הללו שבכוחות משותפים ניתן להניע תהליכים- הלכה למעשה, זו לא קלישאה, זו מציאות שאנחנו צריכים לייצר ואנחנו נייצר אותה בשנים הקרובות עם תוכנית מסודרת ומובנית. התוכנית הזו היא חלק בלתי נפרד מהמצע שאנו חושפים בימים אלה בפני תושבי העיר”.