עפולה: כפיר סרוסי יוביל את סניף הליכוד בבחירות המקומיות

60 חברי הסניף בעיר הכריעו כי סרוסי יוביל את המפלגה בבירת העמק לקראת הבחירות המוניצפאליות ב-30 באוקטובר. אכזבה לממלא מקום ראש העיר שלמה מליחי

כפיר סרוסי יוביל את מפלגת הליכוד בעפולה בבחירות הקרובות למועצת העיר, כך נקבע ביום שלישי בלילה, בתום ספירת הקולות בהצבעה הפנימית של 60 חברי הסניף בבירת העמק. ממלא מקום ראש העיר שלמה מליחי נחל אכזבה כשהגיע רק למקום השלישי. את המקום השני תפס עו"ד מוטי אלוש ואת הרביעי יצחק חקוקי. סרוסי זכה לקבל 32 קולות.
הארבעה נחשבים לבכירי המפלגה בעיר כבר שנים ארוכות ומקורבים לשורה ארוכה של שרים וחברי כנסת. התכונה בקרב חברי הליכוד בעיר הורגשה בשבועות האחרונים כשמאחורי הקלעים המתמודדים ניסו לקבל ולהבטיח את תמיכת החברים. בתקופה הקרובה תקבל המפלגה גם החלטה לגבי מועמד שיתמודד לראשות העיר.
סרוסי, 38, נשוי ואב לשישה ילדים, בוגר תואר שני בכלכלה, עוסק כעצמאי בתחום הפיננסים.

שלמה מליחי
שלמה מליחי

"עמדנו במטרה ובעזרת השם נעשה הכול לאחד את הליכוד ולהחזיר עטרה ליושנה", אמר היום סרוסי, “עפולה היא עיר כחולה, עיר ליכוד מובהקת ואנו נעשה הכול בכדי לשקף את התמיכה הארצית גם במישור המוניציפאלי. כבר בימים הקרובים אעשה הכול על מנת לאחד בין כל השורות בכדי להציב את המפלגה במוקד ולקדם אותה”.
מליחי שהיה מאוכזב מהתוצאות אמר: “זו פולטיקה ואנחנו כבר יודעים שהכול יכול לקרות. אני מאחל בהצלחה לכפיר". עוד אמר מליחי: “צריך לקחת בפרופרציות את הבחירות הללו, הן רק למועצת העיר ואני מכוון לראשות העיר. אמשיך בעשייה בכל המישורים למען העיר והתושבים. אני שומע קולות מכל אוכלוסיות העיר הקוראים לי להתמודד על ראשות העיר. אפעל כדרכי למען התושבים וכשאקבל בקרוב החלטה עם חבריי לדרך תושבי העיר ישמעו את מוצא פי".