עפולה: יצאה לדרך בנייתו מחדש של בית ספר ברקת

ימים ספורים לאחר שהסתיימה בנייתו של בית ספר "אוהל מאיר" עלו הטרקטורים על השטח במתחם בית ספר אלומות שם יוקם בית ספר חדש שיכלול 12 כיתות, כיתות מחשבים וטכנולוגיה, מעבדות ומרחבי למידה ובהמשך גם בריכה אולימפית. הדמיה: נופר אדריכלים

שבוע בלבד לאחר סיום הבחירות ובעיריית עפולה כבר מסמנים וי על תחילתו של פרויקט גדול נוסף – בנייתו של בית ספר יסודי שלישי בשכונת רובע יזרעאל שיישא את השם "ברקת". בית הספר החדש שבנייתו עתידה להסתיים בעוד כשנתיים יהיה ביה"ס התשיעי החדש אותו מקימה עיריית עפולה בחמש השנים האחרונות.


בית הספר החדש יכלול 12 כיתות לימוד, חדרי מדע, מחשבים וספריה וישתרע על פני שטח של 2,000 מ"ר, וחצר בשטח של שבעה דונם. אך עושה רושם כי מה שיתפוס את מירב תשומת הלב היא הבריכה האולימפית שתקום בהמשך בתוך שטח בית הספר ותשמש את תלמידי בית הספר בשעות הלימודים ואת תושבי השכונה והעיר בכלל בשעות אחר הצהריים.  


במקביל, מקימה עיריית עפולה בית ספר נוסף "ישועות משה" לבנים בעפולה הירוקה ובאגף הנדסה ממתינים לאישורים אחרונים להקמת שני בתי ספר נוספים – בית ספר ממלכתי דתי "נועם מוריה" החדש שיעתיק את מקומו משכונת גבעת המורה וייבנה בשכונת "לב העמק" החדשה וכן חטיבת ביניים שלישית שתיבנה ברובע יזרעאל לטובת בוגרי בתי הספר היסודיים בשכונה.

ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "עפולה לא עוצרת וממשיכה לצמוח בצעדי ענק. לצד עשרות פרויקטים הנבנים ברחבי העיר, אנו ממשיכים בבינוי מוסדות חינוך חדשים כאשר בימים אלה נבנים שני בתי ספר ובקרוב עתידה להתחיל בנייתם של שני בתי ספר נוספים".

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

מנהלי אגפי חינוך התרשמו מהצלחת התכנית "עיר מדברת שפות" בנוף הגליל

|