עפולה: חדר הכושר המתקדם בישראל נפתח בקאנטרי קלאב

הקמתו של חדר הכושר החדש בעלות של 2.5 מיליון שקלים התאפשרה במסגרת סיום השלב השני של שדרוג הקאנטרי קלאב העירוני שכלל גם שיפוץ של הבריכה הפנימית, הקמת ג'קוזי חדש, סאונות רטובה ויבשה, שיפוץ המלתחות, צביעה כללית ושדרוג המתקן שנבנה לפני כשני עשורים

בצל המתיחות והלחימה בדרום ובצפון החליטו השבוע בעיריית עפולה והחברה הכלכלית לפתוח את חדר הכושר החדש לפעילות ספורטיבית ומקום שיאפשר הפוגה לרווחת המנויים שהקמתו הסתיימה בימים האחרונים. בטקס מצומצם בהשתתפות תושבי הדרום והצפון המתארחים בעיר עפולה והוזמנו על ידי ראש העיר, אבי אלקבץ, נחנך חדר הכושר החדש בקאנטרי קלאב העירוני שהוקם בעלות של 2.5 מיליון ש"ח.
חדר הכושר החדש שהוקם בסיוע משרד "הנגב, הגליל והחוסן הלאומי" שופץ מייסודו והוחלפו בו כלל מכשירי הכושר למתקנים המתקדמים ביותר שיש והוא נחשב לאחד מחדרי הכושר המתקדמים בישראל. מדובר למעשה בסיום השלב השני בשדרוג הכללי של הקאנטרי קלאב העירוני שהחל בתחילת השנה בעלות של 5 מיליון ש"ח וכלל את שיפוץ הבריכה הפנימית, ג'קוזי חדש, סאונות רטובה ויבשה, שיפוץ המלתחות, צביעה כללית ושדרוג המתקן שנבנה לפני מעל 20 שנים.

חנוכת חדר הכושר החדש בקאנטרי קלאב במעמד ראש העיר אלקבץ
חנוכת חדר הכושר החדש בקאנטרי קלאב במעמד ראש העיר אלקבץ

ראש העיר, אבי אלקבץ, מנכ"ל החברה הכלכלית נתנאל כהן ומנהל הקאנטרי קלאב עמית אשכנזי, החליטו להזמין את כל תושבי הדרום והצפון המתארחים בעיר ליום כיף, מנוחה והפוגה בחדר הכושר החדש ובשאר מתקני הקאנטרי קלאב העירוני.
מנהל הקאנטרי עמית אשכנזי, אמר: "אני מבקש להודות לראש העיר, למנכ"ל החכ"ל וגזבר העירייה שבאמצעות משרד נגב, גליל והחוסן הלאומי פעלו לשדרוג המקום כמו שלא היה מאז הקמתו לרווחת המנויים ובימים אלו לרווחת כל המתארחים בעיר. אני מזמין את תושבי עפולה להצטרף לקאנטרי עפולה ולהנות מהמתקן המתקדם ביותר בארץ עם מגוון רחב של אפשרויות פעילויות ספורט ופנאי שחשובות מאוד לבריאות הנפש והגוף בימים אלו במיוחד".

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|