עפולה: העירייה תחלק צמידי זיהוי לילדים באירועי הקיץ הקרובים

צמידי זיהוי יחולקו לילדי עפולה למקרה שילכו לאיבוד באחד מהאירועים ההמוניים של אירועי הקיץ שייצאו לדרך ביום חמישי הקרוב בהופעות של עדן המאירי ונעה קירל באמפי פארק העירוני. צילום: עיריית עפולה 

החידוש המבורך של עיריית עפולה לקראת אירועי הקיץ: איזה הורה לא מכיר את הרגע המקפיא הזה שבו הילד או הילדה עוזבים את ידיכם לשנייה אחת ונעלמים מטווח הראייה או את הקריאות החוזרות ונשנות של הכרוז הקורא לילדים האבודים להגיע לבמה היכן שאבא ואמא מחכים במהלך אירוע רב משתתפים, הפנינג או הופעת מוזיקה?
כדי להימנע מהרגע הנורא הזה החליטו בעיריית עפולה לצאת במיזם מבורך לפיו באירועי הקיץ הגדולים שיתקיימו בפארק העירוני ובראשם מופע פתיחת הקיץ עם הזמרים עדן המאירי ונעה קירל שיתקיים ביום חמישי הקרוב (29.6) וכן מופע סגירת הקיץ של עדן חסון (24.8) או בפסטיבל הבירה בפארק הרכבת שיארח במשך יומיים (2-3.8) את אביב גפן והתעויוט ולהקת פולטראנק שצפויים למשוך אלפי צופים, יחלקו השומרים לילדים מתחת לגיל 6 וכל לילדים בעלי צרכים מיוחדים צמידים זוהרים שעליהם ניתן יהיה לכתוב את שמם וכן את מספר הטלפון של אחד ההורים ליצירת קשר במקרה שאלה הלכו לאיבוד במהלך האירוע.

הצמידים שיחולקו לילדים באירועי הקיץ לאיתור מהיר במקרים של הליכה . לאיבוד. צילום: דוברות עיריית עפולה
הצמידים שיחולקו לילדים באירועי הקיץ לאיתור מהיר במקרים של הליכה . לאיבוד. צילום: דוברות עיריית עפולה

מעיריית עפולה נמסר: "יחד עם החגיגות מגיע גם החשש הטבעי מילדים שהולכים לאיבוד באירועים המוניים. לצורך כך תחלק העירייה באמצעות זרוע התרבות 'שחקים' לכל ילדי העיר מתחת לגיל 6 צמידי זיהוי עליהם ירשמו ההורים פרטים מזהים ומספר טלפון לשעת הצורך. אנו נמשיך לדאוג לביטחונם של כל תושבי העיר בכלל ושל הילדים בפרט".