עפולה: בן 28 נאשם שביצע מעשים מגונים בבת 16

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עוה"ד הילה צור כי הנאשם: "….לא היסס לבצע את המיוחס לו תוך שימוש בכוח ואף בנוכחות אחרים במקום. ביטוי נוסף לחומרת מעשיו של המשיב נעוץ בעובדה כי הוא מבצע את המיוחס לו, בטבורה של עיר, במיקום מרכזי ביותר ובשעות אחה"צ המוקדמות."

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד תושב עפולה, בן 28, לאחר שביצע מעשים מגונים בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה.
מכתב האישום שהגישה עורכת הדין הילה צור עולה כי הנאשם פנה אל הקטינה (13) שלא הכיר, כששהתה לבד בפארק בראשון לציון, יזם איתה שיחה, שאל בת כמה היא, והיא השיבה.
בהמשך, הוביל את הקטינה למקומות שונים בעיר כדי שאף אחד לא יבחין במעשיו. לאחר שהגיעו לאזור אחר בפארק, נתקלו השניים בחברתה של הקטינה, והיא סיפרה לה שהוא מטריד אותה ושהמשטרה בדרך. הנאשם הורה לקטינה לסלק את חברתה, והיא נענתה לו.
לאחר שחברתה עזבה את המקום, ביקש ממנה לשבת לידו, וכשהביעה את חוסר רצונה, נשך את שפתיו בזמן שהסתכל עליה ומישש את איבר מינו מעל בגדיו. לאחר מכן, משך אותה אליו, הניח את ידו בסמוך לאיבר מינה, נישק אותה בלחי והורה לה לנשק אותו. כשסירבה, תפס את פניה, דחף אותן ללחיו מספר פעמים לנשיקה, וליקק את לחיה תוך כדי שהוא ממשש את איבר מינו מעל בגדיו. כשהמשיכו לאזור אחר בעיר, נישק אותה על שפתיה על אף שניסתה לחמוק ממנו, וחזר שוב ושוב על הדרישה שתשב עליו. כששוב סירבה, נישק אותה תוך החדרת לשונו לפיה ונשיכת שפתיה, ולאחר מכן, הושיב אותה עליו בכוח, והתקרב עם ידו לאיבר מינה. בהמשך, משטרת ישראל התקשרה אל הקטינה, ובעודה משוחחת עם נציגת משטרה, חיבק אותה מאחור בחוזקה, ונגע באיבר מינה מעל בגדיה.
בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עוה"ד צור כי הנאשם: "…. לא היסס לבצע את המיוחס לו תוך שימוש בכוח ואף בנוכחות אחרים במקום. ביטוי נוסף לחומרת מעשיו של המשיב נעוץ בעובדה כי הוא מבצע את המיוחס לו, בטבורה של עיר, במיקום מרכזי ביותר ובשעות אחה"צ המוקדמות."