עפולה: אייל לחמן פתח ברגל ימין

שער בודד של דויד סולארי (55) הספיק להפועל עפולה, בהופעת הבכורה של המאמן אייל לחמן על הקווים, לרשום ניצחון ביתי חשוב 0:1 על רמת השרון ולצאת לדרך חדשה

אפקט המאמן החדש עשה את שלו גם בעפולה: אחרי שבוע סוער שכלל הפסד חוץ לאשקלון וסאגה לא נעימה סביב המאמן החדש, בהפועל עפולה חזרו ביום שישי לנשום לרווחה. המאמן אייל לחמן פתח את דרכו בקבוצה ברגל ימין, לאחר שהפועל עפולה גברה 0:1 על רמת השרון, במשחק שהתנהל תחת גשף שוטף ורוחות סוערות.
אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, דויד סולארי נכנס כמחליף בחצי השני וכבש לזכות הפועל עפולה (55) לאחר בישול נהדר של דור מליחי. האורחים נותרון ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של רובי דבורה. בזכות הניצחון הפועל עפולה טיפסה למקום ה-7 בטבלה.
אייל לחמן שנאלץ להתמודד עם סגל חסר, העניק הזדמנות לאסף אריאלי ב-11 הפותחים. גיא דיין, שמצוי בסכסוך מול ההנהלה לגבי סוגיית מעברו להפועל עכו, פתח על הספסל ונכנס לשחק רק בדקה ה-78.
ההרכב של עפולה: מאיר כהן, דור מליחי, גיזי דורבור, אסף אריאלי, עידן ויצמן, אלירן דנין (דויד סולארי, 46), שלומי חנוכה, נתנאל גולדמן, מוחמד אבו ראס (אור אליהו, 65), יובל שוואט, איתי אלקסלסי (גיא דיין, 78).