עמק יזרעאל: רצים למען החטופים

במועצה האזורית עמק יזרעאל ממשיכים להירתם למען השבת החטופים, הפעם באמצעות הרגליים. עשרות השתתפו בריצה חברתית ביוזמת מחלקת הספורט. ראש המועצה – אייל בצר: "אין תמונת ניצחון עד שכולם יחזרו הביתה". צילום: שאול רחמים

מוא"ז עמק יזרעאל ממשיכה להתגייס בכל כוחה על מנת לסייע להעלאת המודעות להחזרת החטופים והחטופות שנמצאים בשבי בעזה.
ביום שישי החולף התקיימה ריצה חברתית בקריאה להשבתם של החטופים, בהשתתפות מאות רצים, רצות, צועדים, צועדות, משפחות, ספורטאי עמותת הספורט כחול לבן של המועצה ומאמנים מכל ענפי הספורט: כדורגל, כדורעף, כדורסל, שחייה, סיף, אופניים והתעמלות.

ראש המועצה עם דודתו של אלון אוהל החטוף בעזה. צילום: שאול רחמים
ראש המועצה עם דודתו של אלון אוהל החטוף בעזה

המרוץ התקיים בשני מסלולים: 7 קילומטרים ו-3 קילומטרים, סביב נחל ציפורי. טרם הריצה חולקו מספרי חזה עם תמונותיהם של החטופים וצמידים, לצד שלטים שהוצבו בצדי המסלול. את האירוע כיבדה בנוכחותה נגה גור אריה מעדי, שאחיינה – אלון אהל, חטוף בעזה.
מנכ"לית עמותת כחול לבן, דנה טרטצקי גתוע: "מרגש לראות רבים מתושבות ותושבי העמק שהתגייסו בקריאה לשובם של כל החטופים שלנו. עולם הספורט נרתם כולו במסר – לא עוצרים עד שכולם חוזרים, תודה לתמיר דותן וצוות ענף השחייה על הפקת האירוע ולכל עובדי עמותת הספורט והמתנדבים שנרתמו לקיומו. תודה לדורון שלמון מ-Runway זרזיר, הדר ריבק, חברת 'גליל שוק מקומי' ו'קפה 79' על תרומת כיבוד ומים לטובת משתתפי האירוע".
ראש המועצה, אייל בצר, אמר: "אין תמונת ניצחון עד שכולם יחזרו הביתה ואנו צריכים לעשות כל שביכולתנו כדי להשיבם במהרה. הספורט ועולם הריצה מדרבנים אותנו קדימה וכעת אנו רותמים את כוחנו המשותף למענם של החטופות והחטופים שלנו."