עמק יזרעאל: משחקים קט-רגל

נחנך מגרש קט רגל מחודש ביישוב עדי. צילום: שאול רחמים

השבוע נחנך מגרש קט-רגל ביישוב עדי, לאחר שעבר תהליך שיפוץ משמעותי. מגרש הקט רגל הנו בין הפעילים ביישוב, בכל שכבות הגיל. שיפוץ המגרש מאפשר את המשך השימוש בו לרווחת קהילת היישוב.
כחלק מהעבודות שנעשו בשטח, שופצה תשתית החשמל ועמודי החשמל הוחלפו לעמודים בטיחותיים. בנוסף, שופרה תשתית התאורה והגדר הוחלפה בגדר תקנית ובטוחה עבור משתמשי המגרש. גם החזות האסתטית סביב המגרש עברה שיפור: התווספה סככה ומקומות ישיבה, ובוצעה עבודת גינון של הוספת צמחיה ודשא. מרבית תקציב השיפוץ נעשה במסגרת תוכנית החומש והיישוב השלים את העלות הנוספת.
דנה טרטצקי גתוע, מנהלת מחלקת הספורט, אמרה: "נמשיך לחזק את פעילות הספורט ביישובי העמק ולתמוך בהקמת תשתיות ספורט ברחבי המועצה. תיהנו מהמגרש המשופץ, הוא עבורכם ולמענכם".
שמעון גלרון, מנכ"ל היישוב, הודה להנהלת המועצה בשם קהילת היישוב: "תודה על האפשרות ליהנות מכספי החומש לרווחת תושבי הישוב ולמען חיזוק הפעילות הספורטיבית ושיפור איכות החיים".
מהמועצה האזורית עמק יזרעאל נמסר: "יום חג לעדי – ברכות על התוספת החשובה הזו לקהילת היישוב ולחיי הפנאי והספורט של הילדים, המבוגרים והוותיקים.
אנו רואים חשיבות רבה בקידום ועידוד פעילות הספורט בקהילה ומודים לכל השותפים לדרך; לאגף ההנדסה במועצה שליווה את השיפוץ עקב בצד אגודל, למחלקת הספורט, לנציגי היישוב ולכל מי שנתן ידו לקידום הפרויקט. אנו תקווה שהמגרש ישמש את כל קהילת עדי. תתחדשו!"