עמק יזרעאל: ממשיכים במבצעי אכיפה בשטחים הפתוחים

פעילות אכיפה נוספת לאיתור השלכת פסולת בשטחים הפתוחים בתחום השיפוט של המועצה האזורית עמק יזרעאל. צילום: דוברות עמק יזרעאל

השבוע התקיימה פעילות אכיפה נוספת לאיתור משליכי פסולת בשטחים הפתוחים בתחום השיפוט של המועצה האזורית עמק יזרעאל.
פעילות זו נערכה בשיתוף פעולה עם פרויקט קיימות של קורס קצינים במשטרת ישראל, גורמי האכיפה של המועצה- פיקוח וביטחון, קק"ל, רשות הטבע והגנים, סיירי תחנת נצרת, שוטרי המדור להגנת הסביבה וצוערי מחלקת כרמל של קורס הקצינים.
לטובת הפעילות הוקם חפ"ק שסיפק תמונת מצב של פירוט הפעילות בשטח, תוך שליטה מיטבית והכוונת הכוחות הפועלים.
בנוסף, הועבר תדרוך מפורט מכלל הגורמים על היקף התופעה בשטחי עמק יזרעאל והנזק הנגרם לסביבה, אופי הפעילות ודרכי הפעולה לאכיפה.
במהלך הפעילות נצפו מספר כלי רכב שנכנסו לאזור השפיכה, מספרי הרכבים נרשמו והועברו לגורמים הרלוונטיים לצורכי תיעוד ומעקב.
מלבד השמירה על הסביבה, נחשפו הצוערים לגורמי האכיפה, שיתופי ודרכי הפעולה שניתן לנקוט כנגד מבצעי העבירות.
נועם גיגי, מנהל מחלקת פיקוח ואכיפה במועצה אמר: "צוות האכיפה והביטחון של המועצה מבצע פעילות יום יומית למיגור התופעה, כולל פעילות מבצעית משותפת עם גורמי אכיפה נוספים ומשטרת ישראל, על מנת לתפוס את פורעי החוק, כחלק ממדיניות ראש המועצה אשר רואה לנגד עיניו חשיבות רבה בשמירה על השטחים הפתוחים והירוקים נקיים מפסולת".
אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אמר: "מבצע אכיפה זה מצטרף לפעילויות נוספות המבוצעות בשטח מזה תקופה ארוכה, על מנת לשמור על השטחים הפתוחים והירוקים שלנו נקיים ולייצר הרתעה בשטח. אני תקווה שפעילות זו העניקה לצוערים כלים להתמודדות עם התופעה כקצינים לעתיד. תודה לכל העושים במלאכה!"

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|