עמק יזרעאל: הוקם אגף חירום, ביטחון ואכיפה

ניר שנער ששימש עד כה כממונה חירום וביטחון, מונה למנהל האגף. צילום: דוברות המועצה

ניר שנער מנהל אגף הביטחון במועצה האזורית עמק יזרעאל

ניר שנער מונה למנהל אגף חירום, בטחון ואכיפה במועצה האזורית. הצורך בהקמת האגף החדש עלה כחלק מהרצון לספק מענה כולל והולם לאתגרי הביטחון והחירום ברחבי המועצה.
המועצה האזורית עמק יזרעאל שמתפרשת על פני 350,000 דונם, שמה לה למטרה לחזק את נושא המוכנות בעת חירום, תוך מתן תמיכה וגב איתן ויציב ליישובים ולתושבי המועצה, מתוך ידיעה שהיא זו שתספק את המענה בימים הראשונים בכל תרחיש חירום.
ביומיום, האגף יעסוק באכיפה ברחבי המועצה, בהעמקת הסדר והמשילות, באכיפה בשטחים הפתוחים ובשדות, בהפעלת מערך האבטחה במוסדות החינוך ובאירועים של המועצה, בחיזוק צוותי הצח"י (צוות חירום יישובי) בשיתוף פעולה עם אגף קהילה ורווחה, בהעמקת התנדבות למתמי"ד, בחיזוק קשרי העבודה עם גורמי הצלה וביטחון ארציים, כגון: מד"א, כב"א, משטרת ישראל, משמר הגבול ועוד, תוך חיזוק המוכנות בחירום כל העת.
ניר שנער, מכפר יהושע, נשוי ואב לשלושה, סא"ל במילואים, בעל תואר ראשון במדע המדינה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית.
שנער כיהן בשנה האחרונה כממונה חירום וביטחון במועצה וכעת עומד בראש האגף החדש.
עם כניסתו לתפקיד, אמר: "אני גאה ושמח לעמוד בראש הצוות המקצועי והמיומן של אגף הביטחון. נמשיך לעשות כל שיידרש ובכל עת, למען ביטחונם של תושבי המועצה ומוכנותם של יישוביה לכל תרחיש אפשרי – בשגרה ובחירום."
מהמועצה האזורית עמק יזרעאל נמסר: "המועצה רואה חשיבות רבה בחיזוק תחושת הביטחון האישית של תושביה, באמצעות הקמת האגף החדש. אנו סמוכים ובטוחים שניר ועובדי האגף ימלאו את תפקידם באחריות וברצינות המחייבת, ומאחלים להם הצלחה רבה!"

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|