עמק יזרעאל:‏ "גם אני רוצה לעוף" – זוכרים את מתן מרין ז"ל

זוכרים את מתן מרין ז"ל בטורניר סטריטבול באלוני אבא. צילום: טל זוהר

זו השנה השנייה שמתקיים ביישוב אלוני אבא סטריטבול יישובי לזכרו של מתן מרין ז"ל. מתן נהרג בתאונת דרכים מצערת לפני שנתיים, מאז משפחתו וחבריו ממשיכים את דרכו.
אירוע הכדורסל הספורטיבי נערך בהשתתפות רבים מילדי היישוב. השנה, כ-300 ילדים לקחו חלק בטורניר, אשר מעבר להשתתפותם, נהנו מהאווירה המיוחדת ולמדו קווים לדמותו של מתן והערכים אותם הנחיל.
מתן מרין ז"ל נולד, גדל והתחנך באלוני אבא, בן לשלומי ורונית, אח לאוראל ואוהד. הוא שיחק במועדון הכדורסל עמק יזרעאל ומעבר להיותו שחקן כדורסל מצוין, הוא היה חבר לקבוצה, מנהיג ודמות לחיקוי עבור חבריו. הוא היה אהוב על כולם והיווה מקור השראה לכל ילדי אלוני אבא בכלל ובקבוצת הכדורסל בה שיחק בפרט.
רונית מרין, אימו של מתן, נכחה באירוע וביקשה להודות לכל המשתתפים והמארגנים: "מתן אהב מאוד כדורסל, שהיה בית עבורו ומקום מפגש עם חבריו הרבים, בנוסף, מתן אהב לתת ולעזור וזה מורגש כאן היטב היום, באהבה הגדולה וברוח שיש כאן במגרש. לראות בכל שנה המון ילדים וילדות שמשחקים בצורה מיוחדת כל כך לזכרו, מרגש כל פעם מחדש".
דנה טרטצקי גתוע, מנהלת מחלקת הספורט, אמרה: "תודה לכל מי שסייע ונתן מעצמו על מנת שהאירוע המרגש הזה ייצא לפועל. תודות לנוער הנפלא של אלוני אבא על העזרה, לחגי פישר – המאמן של מתן, למועדון הכדורסל עמק יזרעאל ולכל עובדי מחלקת הספורט על ארגון האירוע. נתראה בשנה הבאה".
מהמועצה האזורית עמק יזרעאל נמסר: "אנו מתרגשים ללוות את משפחת מרין בטורניר המסורתי. מאות הילדים שמשחקים בטורניר, גורמים לכך שדרכו של מתן נמשכת ותימשך. אהבתו הגדולה לכדור הכתום ולספורט מורגשים היטב באוויר וזו גאווה גדולה לראות את כל הגורמים נרתמים לקיום אירוע כה יפה ומרגש."

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|