עמק יזרעאל: בשורה לתלמידי החינוך המיוחד

בית ספר 'העמק' במועצה הצטרף לאשכול אלומות אור, המקדם מצוינות בחינוך המיוחד. צילום: באדיבות אלומות אור

מפגש משותף ראשון בין הצוות החינוכי בבית הספר לבין אלומות אור

השבוע הצטרף באופן רשמי בית הספר 'העמק' בנימין רוטמן, לתלמידות ותלמידים על הרצף האוטיסטי, לאשכול אלומות אור, המקדם מצוינות בחינוך המיוחד.
בית הספר הממוקם במזרע, הינו התשיעי באשכול אלומות אור. כחלק מתמיכתו ישקיע הארגון 2.5 מיליון ש"ח שיסייעו לבית ספר במגוון אפיקים, לרווחת התלמידים וצוות המורים בפעילויות, כגון: העשרה לתלמידים ולצוות, רכישת ציוד ייחודי ועוד.
לאורך השבוע כבר התקיימה פעילות משותפת ראשונה של הצוות החינוכי בבית הספר, בהובלתה של המנהלת שימרית אפרתי והלל הילמן מהנהלת אלומות אור.
רוברט זינגר, יו"ר אלומות אור: "ארגון אלומות אור ארגון פועל לממש את הזכות לחינוך, ללא אפליה ועל בסיס שוויון הזדמנויות, על מנת להבטיח מערכת חינוך מכילה, עבור כלל התלמידים ולאורך כל מעגל החיים. הארגון פועל לאורך כל השנה, בסיוע כספי, בהצטיידות ובקידום והטמעת תכניות מצוינות בכל בתי הספר בהם הוא פועל וזאת, באמצעות פיתוח ויישום תכניות ופרויקטים חדשניים, תוך שימת דגש על פיתוח תחום החיים המשותפים, שילוב והכלה ופיתוח תכניות אינדיווידואליות כמנבאי הצלחה וקידום בחיים הבוגרים. שמחים לצרף את בית הספר 'העמק' בנימין רוטמן לאשכול אלומות אור ולמשפחה".
דודו גורן, מנהל אגף החינוך במועצה האזורית עמק יזרעאל: "אנו מודים לארגון אלומות אור על ההשקעה המשמעותית בבית הספר 'העמק' בנימין רוטמן. זהו תחילתו של שיתוף פעולה מבורך ופורה לרווחתם של הצוות החינוכי, תלמידות ותלמידי בית הספר."