עמק יזרעאל: אשת החינוך נעמה אגוזי מצטרפת למועמד שי יזרעאלי

אשת החינוך הוותיקה נעמה אגוזי הצהירה על וכניסתה לחיים הציבוריים ותמיכתה בשי יזרעאלי, המועמד לראשות מועצת עמק יזרעאל

חיזוק נוסף לראשות מועצת עמק יזרעאל שי יזרעאלי: לאחר שבשבוע שעבר הצהירה יפית וקנין מאחוזת ברק על תמיכתה ביזרעאלי, השבוע מצטרפת אליה גם אשת החינוך מקיבוץ מזרע נעמה אגוזי, מורה ומחנכת כבר שנים ארוכות בתיכון עמקים-תבור וכמרצה במכללת עמק יזרעאל.
אגוזי, בת למשפחה שורשית מכפר יהושוע ובית שערים, מנהלת מזה קרוב לשני עשורים פרויקטים חינוכיים-קהילתיים מטעם 'יד ושם' באזור הצפון. במסגרת זו צברה ניסיון רב בהובלת תהליכים אסטרטגיים במגזרים שונים, איתור ורתימת שותפים וביסוס קשרים עמוקים עם רבים מוותיקי העמק, חלקם ניצולי שואה, שאת סיפור חייהם תיעדה במשך שנים בהתנדבות מלאה. השבוע הצהירה בעמוד הפייסבוק שלה כי העיסוק בנושאי חינוך, גיל השלישי וניצולי שואה בהן היא עוסקת כבר שנים ארוכות מילאו את הצורך לעשייה ציבורית ותרומה לקהילה אך בחודשים האחרונים גמלה בליבה ההחלטה לעשות צעד נוסף בעשייה הציבורית: "שנים ארוכות שאני עוקבת ומלווה את העשייה הציבורית במועצה בכלל וביישובי העמק בפרט – ובחודשים האחרונים אני עוקבת גם אחר הבחירות לראשות המועצה ביתר שאת. קראתי והקשבתי לכולם" כתבה אגוזי והוסיפה: "אחרי שהמידע שקע הבנתי שאני מתחברת לאג׳נדה ולדרך של המועמד שי יזרעאלי ולכן החלטתי לצאת לדרך העשייה הציבורית לצד שי".
שי יזרעאלי: "אני מברך על הצטרפותה של נעמה, בת העמק ואשת החינוך מוערכת. אני בטוח כי הצטרפותה תקדם את החינוך הערכי והמצטיין שלנו בעמק".