עמק חרוד זכתה באליפות ליגת התיכוניים בפעם השלישית

אליפות שלישית בליגת התיכוניים לגלבוע. שחקני עמק חרוד פתחו בסערה את המשחק ולאחר 5 דקות כבר הובילי 11:3. כאשר לאורך המשחק היו עדיפים על התל אביבים. הצטיינו במשחק הקפטן זיו וייסמן עם 13 נק', ניב למפרט שזכה כמצטיין המשחק עם 16 נק', ויואב ברמן שזכה כמצטיין הליגה גם הוא עם 16 נק', הגבוה של החרודים קטף 10 ריב' וקלע 9 נק'.

ליגת התיכונים בכדורסל, הסתיימה אמש בניצחון משכנע של הצפוניים מהגלבוע, ונתנה לנו הזדמנות לצפות במי שאולי יהיו שחקני העתיד של גלבוע גליל.
החבורה של שנקמן פתחה בטמפו גבוה את המשחק והיממה את שחקני תיכון חדש עם ריצה של 9:2. מלבד דקות מספר בהן תיכון חדש הצליחה לצמק את ההפרש הדו ספרתי במחצית ואף להשוות, שחקני עמק חרוד לא אבדו את העשתונות שמרו על קור רוח למרות בעיית עבירות ברבע הרביעי והצליחו לנטרל עם הגנה חכמה את תיכון חדש והעלות ליתרון דו ספרתי שנשמר עד לזכייה יוקרתית בליגת התיכונים בפעם השלישית בתולדות הביה"ס בשנים האחרונות והנפה צוהלת של הגביע לעיני מאות אוהדים שמחים שליוו את הקבוצה עד חדרה.
ניב למפרט מעמק חרוד נבחר לשחקן המצטיין בגמר, ויואב ברמן נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר.

קלעו לעמק חרוד: ניב למפרט 16 נק', יואב ברמן 16 נק', זיו וייסמן 13 נק', יובל בר לב 10 נק', שחר ארז 9 נק' ו- 10 ריב', עופר שטרית 3 נק', גיא ארבל 2 נק'