עמק המעיינות: מהפכת הסיבים האופטיים מגיעה ליישובים

יישובי המועצה האזורית עמק המעיינות יהיו חלק ממהפכת הסיבים האופטיים והטכנולוגיה המתקדמת שמקדם משרד התקשורת כבר בשנה הקרובה. המחשה: ארכיון

בשורות לתושבי ישובי עמק המעיינות, תשתיות התקשורת והאינטרנט ישודרגו. משרד התקשורת והשר העומד בראשו יועז הנדל מובילים את מהפכת הסיבים האופטיים שמטרתה פיתוח וצמיחה וחיבור מדינת ישראל לתשתיות חדשניות ומתקדמות, ושיפור מהירות הגלישה בכל רחבי הארץ.
כחלק ממדיניות המשרד לתעדף אזורי גבולות וספר נכללים גם יישובי המועצה אשר זכו להיות חלק ממכרז הסיבים הראשון של קופת התמרוץ הממשלתית ולכן, כבר בשנה הקרובה תקודם פריסת הסיבים בישובים ובכך תקרב את המועצה כולה להשלמת כיסוי סיבים מלא, תשתיות חדשניות ואינטרנט מהיר שהוא היום הכרח מציאות ליצירת חדשנות ותעסוקה. המכרז הנוכחי הוא ראשון מתוך סדרת מכרזים שמטרתם לחבר את כל אזורי התימרוץ לרשת מתקדמת ולכן -ישובים שבהם טרם נפרסו סיבים ולא נמצאים ברשימה – יטופלו על ידי המשרד בהמשך.
במכתבו לראש המועצה כתב השר הנדל: "שמח לעדכן אותך כי מכרז קופת התימרוץ הממשלתית לסבסוד פריסת סיבים אופטיים, הצליח מעל ומעבר למצופה. כבר בשנה הקרובה ייפרסו כבר בשלב הראשון כ 287 אלף משקי בית ב 330 ישובים. כחלק ממדיניות השר לתעדף אזורי גבולות וספר, ואזורים בעלי סיכון בטחוני גם 70 אחוזים מיישובי

הגבולות ייכללו בפריסה הקרובה, ובתוכם גם ישובים במועצה האזורית עמק המעיינות, פריסה זו תקרב

אותנו להשלמת הכיסוי במועצה לצד הפריסה של בזק. אנו נעקוב מקרוב אחר קצב הפריסה ונוודא שהיא אכן מתקיימת כמתוכנן".
ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין, אשר קיבל את מכתבו של השר ובו ההודעה על צירוף הישובים לפריסה השנה אומר: " אנו שמחים ומברכים את משרד התקשורת והעומד בראשו השר יועז הנדל על החלטתו לתת קדימות לאזורי הגבולות ובעקבות כך לקדם את רוב יישובי המועצה האזורית בפרוייקט המצויין אשר יוביל למהפכה חברתית וכלכלית ויהווה מנוע צמיחה ליזמים ועסקים בעמק."

קבוצת נילית מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת Shenma הסינית

|

"תמונת ניצחון" מהעמק

|