על רקע רומנטי: רכב הוצת בבית שאן כנקמה

שלושה צעירים מבית שאן וחדרה נעצרו לאחר הצתת רכב, לא לפני שהציתו את הרכב ששימש אותם לביצוע העבירה. צילום: דוברות המשטרה

לפני כחודשיים, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות ארוע הצתת רכב בעיר בית שאן. לאחר מספר דקות התקבל דיווח נוסף על הצתת רכב שעל פי החשד היה מעורב בארוע ההצתה. שוטרי המחוז הצפוני הגיעו לזירות ופתחו בחקירת נסיבות המקרים.
מחומר החקירה עלה כי בעקבות פרידה של הנאשמת מהקורבן וסכסוך ביניהם ובשיתוף פעולה עם בן זוגה הנוכחי וחברו החליטו השלושה להצית את רכבו של הקורבן כנקמה.
שני החשודים הגיעו למקום כשהם רעולי פנים. בזמן שאחד מהם ממתין ברכב ירד השני ובאמצעות חומר דליק הצית את הרכב ויחד נמלטו מהזירה ברכב בעל לוחיות זיהוי משוכפלות.
לאחר מספר מטרים התנגשו שלא במכוון בקיר בעיר בית שאן ובכדי להעלים ראיות החליטו השניים להצית את הרכב איתו ביצעו את העבירה ולהימלט מהמקום.
בסיום חקירה מורכבת ומאומצת של שוטרי המחוז הצפוני נעצרו שלושת החשודים (21,23,31) תושבי בית שאן וחדרה וכנגדם צפוי להיות מוגד השבוע כתב אישום חמור באמצעות פרקליטות מחוז צפון בבית המשפט המחוזי בנצרת.
מדוברות המשטרה נמסר: "עבירת ההצתה נחשבת לאחת מהעבירות המסוכנות ביותר, בשל הסכנה הקיימת לנפש ולרכוש, האש עלולה מטבעה להתפשט ולכלות רכוש רב ואף לגרום למוות. משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה במישור הסמוי והגלוי בכדי להגיע לאותם עבריינים ולהביאם לדין במטרה לשמור על ביטחון התושבים ורכושם".

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|

קטין מהאזור תמך בחמאס ולבש סמני ארגון טרור

|