על המנגל: טיפים סודיים לגריל שישדרגו לכם את הארוחה

יעקב סבג מ-י.ס. ברגי העמק, מעניק לכם טיפים לשדרוג הצלייה של הבשר שלכם על האש, וגם, הדרך הטובה והפשוטה ביותר לשמור על הגריל

אם לא שמתם לב אז עונת המנגלים התחילה באופן רשמי ביום עצמאות, והמנגליסטים והגרילרים שבינינו נכנסים לתקופה בה אנו לרוב משדרגים, מחליפים מנגל ישן ומתפרק בחדש טוב יותר. או שעולים ליגה לגדול יותר עם שטח צלייה רחב יותר, או עושים מעבר למנגל גז מפחם או להיפך. זה הזמן להתעדכן גם בעצות טובות וטיפים שישדרגו את בשר שלכם על הגריל, וישמרו על מתקן הגריל שלכם לטווח ארוך.
יעקב סבג מ- י.ס. ברגי העמק מעניק לכם מניסיונו הרב מספר טיפים שישדרגו את הצלייה של הבשר שלכם על הגריל, וישמרו אותו לשנים רבות בדרך קלה, ופשוטה ביותר.
י.ס. ברגי העמק- חנות חדשה שהוקמה לפני כשנתיים בעפולה, חנות לכל סוגי הברגים שקיימים בשוק לתעשייה ולבית, ולציוד טכני, כלי עבודה ואספקה טכנית, ומגוון גדול של מתקני גריל איכותיים ומקצועיים ברמות שונות שפועלים על גז או פחם מחברות המובילות בתחום.

גריל פחם איכותי מקצועי מתצוגת המנגלים
גריל פחם איכותי מקצועי מתצוגת המנגלים

ראשית מסביר יעקב, יש לחמם את הטמפרטורות בגריל גז לאחר הדלקתו למחצית הטמפרטורות הרשומות בשעון כשמכסה הגריל סגור.
בכדי לשמור על הרשת של המתקן אומר יעקב, יש לנקות אותה רק לקראת הצלייה הבאה, השומנים שעל הרשת שומרים אותה מחלודה. כמובן שיש לנקות אותה על ידי שריפה על האש, הברשתה על ידי מברשת פלדה או מברשת מיוחדת שניתן להשיגה בחנות, ובסוף ניקוי על ידי מעבר על הרשת עם בצל טבול בשמן רגיל.

מנגל גז מתצוגת המנגלים המגוונת שבחנות
מנגל גז מתצוגת המנגלים המגוונת שבחנות

עוד עצה נוספת וחשובה שמספק יעקב, מומלץ מאוד להניח נייר כסף בבסיס הגריל ועליו חול ים לספיגת השומן והנוזלים שניגרים מן הבשר הנצלה. בכך הגחלים לא יעלו אש כתוצאה מהשומן הדליק וישרפו את הבשר, ובנוסף תחתית המנגל לא תיהרס ותישמר לשנים רבות. את החול מומלץ להחליף לפחות פעם בשנה.
חנות י.ס. ברגי העמק ממוקמת בבניין כרסנטי החדש שדרות מנחם בגין 80
טלפון: 050-600-9440

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|