עיריית עפולה השיקה ספר ילדים לזכרה של החיילת נעמה בוני ז"ל

הספר "הגינה של נעמה" יחולק לכלל ילדי הגנים בעפולה לזכרה של החללה נעמה בוני ז"ל שנפלה במוצב יפתח ביומה הראשון של במלחמת "חרבות ברזל". צילום: דוברות עיריית עפולה

מנצחים את נעמה: עיריית עפולה השיקה השבוע את ספר הילדים "הגינה של נעמה" לזכרה של החיילת נעמה בוני ז"ל, שנהרגה במחנה יפתח בזיקים ביומה הראשון של מלחמת "חברות ברזל". את הספר כתבה סופרת הילדים סיגל מגן והוא מספר לילדים באיורים ומילים על נעמה הילדה שאהבה פרחים ומוסיקה. טקס ההשקה התקיים בגן "רותם" במרכז העיר בהשתתפות אימה של נעמה ז"ל, יעל בוני, וראש העיר אבי אלקבץ שחנכו יחד עם צוות הגן בראשות הגננת שירן קדוש וילדי הגן גינה לזכרה של נעמה בה יטפלו ילדי הגן מדי יום. בהמשך יקבלו כל ילדי הגנים בעפולה את הספר.

ספר ילדים לזכרה של החיילת נעמה בוני ז"ל
ספר ילדים לזכרה של החיילת נעמה בוני ז"ל

כזכור, נעמה שירתה כמש"קית ת"ש בגדוד 77 של השריון. באותו בוקר ארור היא הוצבה בעמדת הש"ג במחנה זיקים. מיד עם חדירת המחבלים היא הספיקה להזהיר את חבריה לבסיס ובכך הצילה חיים של רבים מהם. כמו כן הסתמסה עם אימה יעל ואף הספיקה לשלוח סרטון מהקרב שהתחולל עד הפסיקה לענות לטלפון. מספר ימים לאחר מותה כבר נחנכה ספרייה חדשה בבית הספר "שהם" בו עובדת האם יעל תחת השם "הספרייה של נעמונה".

ראש העיר אבי אלקבץ אמר השבוע: "נמשיך להנציח את זכר גיבורותינו וגיבורינו וכך נחנך את דור העתיד לזכור אותם וללמוד ממעלותיהן הטובות, מעלות של נתינה, אהבת האדם ואהבת הארץ".

ספר ילדים לזכרה של החיילת נעמה בוני ז"ל

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|