עיריית נוף הגליל השלימה את העבודות לשיקום פארק אריאל שרון

הפארק הענק, המשתרע על פני שלושה מתחמי משחקים לפעוטות, ילדים ונוער, עבר שיקום יסודי במסגרת תכנית "מנגינה בכל רחוב ושכונה"

לאורכה ולרוחבה של נוף הגליל, כמעט בכל שכונות המגורים, חודשו גינות משחקים ופארקים שכונתיים, במסגרת התכנית העירונית "מנגינה בכל רחוב ושכונה" המיושמת על ידי העירייה זו שנה שנייה במטרה להנגיש את מתקני המשחקים ומתחמי הפנאי לכל ילד וילדה, בכל רחוב ושכונה.
21 גינות משחקים ופארקים שכונתיים חודשו במסגרת התכנית, ברחובות: סביון, רותם, גלעד, השושנים, השקמה, חצב, השקד, הר יונה ג', הכרמים, רימון ועוד. בחוד הקרוב יסתיים שדרוג נוסף של נופארק ופארק דליה המחודש. השבוע הושלמו העבודות האינטנסיביות גם בפארק אריאל שרון – אחד הפארקים השכונתיים הגדולים בעיר הכולל שלושה מתחמי משחק לגילים השונים, פינות ישיבה ומתקנים חדישים.

שיקום יסודי לפארק הענק, בשלושת מתחמי המשחקים לפעוטות, לילדים ולנוער,
שיקום יסודי לפארק הענק, בשלושת מתחמי המשחקים לפעוטות, לילדים ולנוער
מתיחת פנים לפארק אריאל: חודשו המתקנים, שטחי הגומי הבטיחותיים וספסלי הישיבה, הונח דשא סינטטי חדש
מתיחת פנים לפארק: חודשו המתקנים, שטחי הגומי הבטיחותיים וספסלי הישיבה, הונח דשא סינטטי חדש

הפארק עבר מתיחת פנים יסודית כולל חידוש המתקנים, הדשא הסינטטי, משטחי הגומי הבטיחותיים וספסלי הישיבה "פארק אריאל שרון הוקם לפני כ – 20 שנה והגיע הזמן לחדש גם אותו. הוא נכלל בתכנית הרב שנתית לחידוש מתקני המשחקים בשכונות לצד פארק דליה שאף הוא שודרג במתקני משחק חדשים" נמסר בתגובת העירייה וצוין כי התכנית נועדה להעמיד בכל רחוב ושכונה גינת משחקים מושקעת בה יוכלו ילדי השכונה ליהנות ממתקני משחק מושקעים ומותאמים לגילים השונים.
מהעירייה נמסר כי גם נופארק – פארק הדגל של נוף הגליל צפוי להמשיך להשתדרג בחודשים הקרובים וכן מתוכנן במסגרת התכנית חידוש שלוש גינות משחקים נוספות בחודשים הקרובים.
כמו כן ציינה העירייה כי נוף הגליל היא העיר הראשונה בארץ בה הוקם הפארק נגיש רחב ידיים לרווחת ילדים עם צרכים מיוחדים ובנוסף העירייה השלימה את הקמתו של פארק המים הראשון של נוף הגליל. הפארק ייפתח בתחילת עונת הרחצה בקיץ 2024.