עידן דוד לקראת מ.ס אשדוד: "אנחנו באים במטרה לנצח"

חגיגת גביע: הפועל עפולה תארח (ג', 19:30) את מ.ס אשדוד בשמינית גמר הגביע ותנסה לחולל הפתעה (כניסה חופשית). חבר ההנהלה יוסי כהן משדר אופטימיות: "אשדוד? אפשר לעשות את זה". האם השחקנים יקבלו מענק במידה ויעברו שלב?
צילום: אבי רביבו

הפועל עפולה רוצה להיות סינדרלה. הקבוצה של יגאל אנטבי שמדורגת במקום השביעי בליגה הלאומית תארח מחר (ג', 19:30) את מ.ס אשדוד מליגת העל במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. כחלק מההכנות למשחק, שחקני עפולה הגיעו בצהריים לארוחה משותפת בפיצה "רימיני".

מעבר לכך, הקבוצה מבירת העמק מגיעה במצב רוח מרומם אחרי ניצחון חוץ במחזור האחרון בליגה 0:1 מול מרמורק. בנוסף, השחקנים קיבלו בימים האחרונים את המשכורת חודש נובמבר, מה שהעלה אצלם עוד יותר את מפלס מצב הרוח.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהפועל עפולה ינסו לשחזר את ההישג מלפני 4 שנים, אז הקבוצה עשתה סנסציה מרעישה לאחר שהעפילה לחצי גמר גביע המדינה כשהיא עוברת בדרך את מכבי פ"ת בסיכום שני משחקים.

• יגאל אנטבי ייאלץ להסתדר ללא אסף אריאלי, נועם גמון ותומר סוויסה הפצועים.

עידן דוד, אחד השחקנים הבולטים בשורות עפולה, אמר לקראת המשחק: "יש אווירה מצוינת באימונים לקראת המשחק. אנחנו באים במטרה לנצח. מקווים להמשיך את המומנטום בליגה ולעבור עוד שלב בגביע". לגבי יחסי הכוחות מול היריבה מליגת העל, הוסיף עידן דוד: "על הנייר אשדוד פייבוריטית, אבל אנחנו מאמינים ביכולתנו לנצח ולעבור לשלב הבא. בוא לא נשכח שהרמה של ליגת העל היא לא כל כך גבוהה השנה ואשדוד גם מדורגת בתחתית, כך שאני מעריך שיהיה משחק שקול".
חבר ההנהלה יוסי כהן הוסיף: "יש דריכות גדולה לקראת המשחק. השחקנים מודעים למעמד. בסך הכל יש אופטימיות גדולה בקרב השחקנים והתחושה היא שאפשר לעשות את זה. זה לא בשמיים. יש לנו קבוצה טובה שמסוגלת לתת פייט ראוי גם לקבוצה מליגת העל".
לגבי מענק אפשרי לשחקנים במידה ויעפילו שלב, הוסיף כהן: "אנחנו בודקים את האפשרות הזו. נעלה את הנושא לדיון בישיבת הנהלה".