עונה מרשימה לבועטות של עפולה

אמנם רק רק שנה לקיומה של מחלקת הנשים של עפולה המונה מעל 100 שחקניות וכבר נרשמו הצלחות והישגים למועדון. קבוצות הילדות, והנערות העפילו לחצי גמר גביע המדינה בליגות שלהן, כאשר החלוצה של נערות א' יסמין לצרוס מובילה את טבלת הכיבושים עם 55 שערים. גם בגזרת הבועטות הבוגרות נרשמה התקדמות גדולה לאחר שקבוצת הנשים העפילה לפלייאוף עליון של הליגה הארצית. צילום: מחלקת הנשים הפועל עפולה

העפילו לפלייאוף עליון. סגל הנשים של הפועל עפולה

במחלקת הנשים של הפועל עפולה עוד לא סוגרים שנה אבל כבר יכולים לציין בסיפוק רב את ההישגים שהושגו במועדון בפרק הזמן הקצר  מאז הקמתו על ידי שחקנית נבחרת ישראל בעבר דוברת ואן אוורקרק.
בשנה האחרונה הצטרפו למחלקת הנשים מעל 100 שחקניות המשחקות בליגות התחרותיות לילדות, נערות ובוגרות המשחקות בליגה הארצית, כאשר במקביל מתקיימים חוגים בבתי ספר לכדורגל. את המחלקה מנהלת כאמור דוברת ואן אוורקרק שאף משמשת כמנהלת קבוצות ילדות א', נערות א' והנשים.

ילדות א'. בדרך לאליפות הליגה. צילום: מחלקת הנשים הפועל עפולה
ילדות א'. בדרך לאליפות הליגה. צילום: מחלקת הנשים הפועל עפולה

בגזרת הקבוצות התחרותיות, קבוצת ילדות א' של המועדון המדורגת במקום הראשון במחוז צפון וצפויה לזכות באליפות הליגה, העפילה לחצי גמר גביע המדינה לילדות שיערך ביום ראשון הקרוב(30/4) באצטדיון רמת גן בשעה 18:00 נגד הפועל רעננה.

העפילו לחצי גמר כביע המדינה. נערות א' הפועל עפולה. צילום: מחלקת הנשים של עפולה
העפילו לחצי גמר גביע המדינה. נערות א' הפועל עפולה

הישג נוסף למחלקה נרשם על ידי קבוצת נערות א' המתחרה בליגת נערות א' במחוז הצפון ומדורגת כעת במקום השלישי עם מספר מדהים של 190 שערי זכות, ומתמודדת על אליפות הליגה. הקבוצה העפילה גם היא לחצי גמר גביע המדינה לנערות א' שיערך בעוד כשבועיים ביום רביעי(10/6)  נגד מ.ס קרית גת. מיקום ושעת המשחק יפורסמו בהמשך ע"י ההתאחדות לכדורגל.
כאמור בקבוצת הנערות משחקת החלוצה יסמין לצרוס עם הישג אישי, לצרוס מדורגת ראשונה בטבלת הכובשות עם 55 שערים.

מימין החלוצה יסמין לצרוס מובילת טבלת כיבושי השערים של הליגה לנערות עם מספר כיבושים מדהים. צילום: מחלקת הנשים של הפועל עפולה
מימין החלוצה יסמין לצרוס, מובילת טבלת הכובשות של הליגה לנערות עם מספר כיבושים מרשים(55  שערים)

הישג נוסף נרשם למועדון לאחר שקבוצת הנשים בשנתה הראשונה בליגה הארצית העפילה לפלייאוף העליון של הליגה. הבועטות של עפולה מדורגות במקום הרביעי. ביום ראשון הקרוב תפגושנה נשות עפולה בחוץ את מכבי פנתרות אשדוד במסגרת המחזור ה- 17.
דוברת ואן אוורקרק התייחסה להישגים אלו ואמרה: "אנו שמחים וגאים על ההתקדמות המקצועית של קבוצות הילדות, הנערות והנשים ומקווים להצלחה רבה בגביע המדינה ובליגות השונות".