עגליס מציגים: מזל והרבה טוב

אחרי שהסבירו לכם על החודשים הראשונים המאתגרים כהורים, הלילות נטולי השינה, שואבי הנזלת המוזרים, אבקת הכביסה המיוחדת, הגזים שלא מרפים, והשמיכה שאתם פשוט חייבים שתהיה בבית, הגיע הזמן לנשום. הסדרתם את קצב פעימות הלב? יופי. עכשיו תעשו לעצמכם טובה ותקפצו לסניף החדש של עגליס בעפולה, שם תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים – עבור הקטנטנים היקרים שלכם

תכירו את mysa- העגלה החדשה מבית צ'יקו שהגיע לסניף

מעטים ההורים שאינם זוכרים את חודשי ההורות הראשונים, חודשים שמקבלים תפנית חדה בלשון לאחר שתינוק חדש מצטרף לבית והופך אתכם רשמית למשפחה. הלחץ הטבעי מתחיל כבר לאחר שמזהים שני פסים בבדיקת ההיריון ומכאן ההערכות לבואו של הרך הנולד צוברת תאוצה.
זה מתחיל בהמלצות של המשפחה והחברים הקרובים, וימשיך בפוסטים ברשתות החברתיות שמטרגטות את ה'פיד' שלכם בחודשים הקרובים בעיקר בשידות החתלה, כסא עם אינסוף כוכבי בטיחות, מזרונים נושמים, חדרים ורדרדים ונעימים ואקססוריז מיותרים שישארו מיותרים ומאובקים באחת המגירות במחסן שלכם.
אז מה עושים? איך מתמודדים עם עומס המידע והמגוון? ואיך מצליחים לבחור את המוצרים הטובים והשימושים ביותר עבור ה'תכשיטים' שלכם מבלי להזדקק להלוואה?

• רשת לתינוקות מאושרים

אם הגעתם עד לפה תרשו לנו להכיר לכם את רשת עגליס, שלה תריסר סניפים בפריסה ארצית, ואחד ממש חדש פה בעפולה, בירת העמק. לעגליס מוטו אחד מרכזי: להיות פה בכדי להיות חלק משמעותי בדרך החדשה שלכם כהורים.

הסניף החדש של עגליס בעפולה. צילום: עידן דותן
הסניף החדש של עגליס בעפולה

רשת עגליס הינה חברת בת של חברת דוורון – היבואן הרשמי של מותגי התינוקות המובילים בעולם ובניהם צ’יקו Chicco, בייבי ג'וגר Baby Jogger, טוויגי Twigy, ריקרו Recaro, דייניז Dainy’s, בייבי טרנד Baby trend ועוד.
אז מה מייחד ומבדל את החברה? ובכן, עגליס מקדמת מכירה ישירה מהיבואן לצרכן ממגוון עצום של מוצרי תינוקות ביבוא ישיר ורשמי של חברת האם. לקוחות עגליס הרוכשים ממגוון מוצרי חברת דוורון נהנים ממעטפת שירות איכותית ומקיפה הכוללת אחריות מורחבת, שירות וזמני טיפול מהירים במיוחד המתבצעים ישירות מול היבואן, כמו גם אפשרויות החלפה והחזרה גמישות ביותר. בכל סניף תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים עבור הקטנטנים שלכם במחירים אטרקטיביים.

עגליס בעפולה מציג: מבחר עגלות ומושבי בטיחות למכונית. צילום: עידן דותן
עגליס בעפולה: מבחר עגלות ומושבי בטיחות למכונית

בנוסף למגוון עצום ואיכותי של מוצרים, תוכלו למצוא בסניפים של הרשת צוותים מקצועיים, שירותיים ומיומנים שידעו ללוות אתכם בתהליך הזמנת חבילת הלידה ובסיוע וייעוץ לפני כל רכישה.
לחובבי רכישות האונליין, אתר החברה מכיל את מלוא האינפורמציה על המוצרים, כולל תמונות, סרטונים, ומדריכים לכלל השלבים ברכישות לבייבי שלכם.