סיפור לידה: שלישיית מתוקים למשפחת ג'ינג'יני ושתי מתוקות לשירלי ואיליה ארפרט

שלישייה נולדה ב'עמק': בואו נאחל הרבה מזל טוב למשפחת ג׳יג׳יני שהביאו לעולם שלישיית בנים. ג׳מילה משתפת אותנו: ״"ש לי ילדה אחת בכורה בת 11 ולאחרונה החלטנו להביא עוד ילד לעולם. באופן ספונטני נכנסתי להיריון וכשהגעתי לבדיקות גיליתי להפתעתי שיש שלושה שקי היריון. בהתחלה הייתי בשוק אבל יחד עם זאת הייתה התרגשות גדולה. ברוך השם היה לי היריון תקין מתחילתו ועד סופו. הגעתי ללדת בניתוח קיסרי מתוכנן אך הילדים איבדו ממשקלם ביומיים הראשונים ולכן עברנו לפגייה לאשפוז של 10 ימים. הצוות בפגייה פשוט מדהים! הם תמכו, דאגו, נתנו לנו כלים לטיפול בילדים – אפילו בדברים הכי קטנים כמו איך לחלק את הזמן בין השלושה, איך לזהות במי דחוף יותר לטפל ועוד המון טיפים טובים וחשובים. אני רוצה להודות לכל הצוות במרכז הרפואי העמק על הטיפול, המקצועיות והמסירות".

מזל טוב לשירלי ואיליה ארפרט שהפכו הורים לראשונה לתאומות מקסימות. שירלי, אחות במקצועה, מעפולה - נולדה בעצמה בשבוע 32 והייתה בפגיית העמק כשהייתה תינוקת. עכשיו, בגיל 28 ואחרי אשפוז בפגייה - היא והתאומות הנסיכות השתחררו הביתה בתחילת החודש.שירלי ואליה משתפים אותנו בתחושות: ״חווית הלידה ב׳עמק׳ הייתה מצויינת, ד״ר ניצן סלע והמיילדת אופירה משה היו מדהימות ומקצועיות. לאחר הלידה עברנו לפגייה וגם שם החוויה הייתה מרגשת ומעצימה. חשוב לנו לציין שפגייה זה לא דבר רע, זה נותן להורים תחושת בטחון לצאת הביתה מוכנים נפשית ופיזית. למדנו המון איך לטפל בקטנות וקיבלנו כלים וטיפים להמשך. אנחנו מתרגשים מהשחרור ומחכים כבר להגיע הביתה. הגענו 2 ויצאנו 4 ולמרות כל החששות אנחנו שמחים שהגענו לרגע הזה - תודה רבה לכל הצוות של בית החולים שליוו אותנו לאורך הדרך״.
שירלי ואיליה ארפרט הפכו הורים לראשונה לתאומות מקסימות

מזל טוב לשירלי ואיליה ארפרט שהפכו הורים לראשונה לתאומות מקסימות. שירלי, אחות במקצועה, מעפולה – נולדה בעצמה בשבוע 32 והייתה בפגיית העמק כשהייתה תינוקת. עכשיו, בגיל 28 ואחרי אשפוז בפגייה – היא והתאומות הנסיכות השתחררו הביתה בתחילת החודש.
שירלי ואליה משתפים אותנו בתחושות: ״חווית הלידה ב'עמק' הייתה מצויינת, ד״ר ניצן סלע והמיילדת אופירה משה היו מדהימות ומקצועיות. לאחר הלידה עברנו לפגייה וגם שם החוויה הייתה מרגשת ומעצימה. חשוב לנו לציין שפגייה זה לא דבר רע, זה נותן להורים תחושת בטחון לצאת הביתה מוכנים נפשית ופיזית. למדנו המון איך לטפל בקטנות וקיבלנו כלים וטיפים להמשך. אנחנו מתרגשים מהשחרור ומחכים כבר להגיע הביתה. הגענו 2 ויצאנו 4 ולמרות כל החששות אנחנו שמחים שהגענו לרגע הזה – תודה רבה לכל הצוות של בית החולים שליוו אותנו לאורך הדרך"

הייתן מסוגלות לא לדעת את מין העובר ולגלות רק בלידה עצמה?
כי זה מה שמור ויקיר משה עשו בשבת האחרונה בה הפכו להורים בפעם השלישית ב׳עמק׳. מור משתפת על הלידה: ״הלידה הקודמת הייתה שבועיים לפני שפתחו את המחלקה החדשה, הייתה לי תחושת החמצה אבל ידעתי שאחזור והנה אחרי 4 שנים הגעתי ללידה השלישית ביום שבת האחרון. נכנסנו לחדר הלידה ושם פגשנו את המיילדת  המלאכית רננה מאיר, היא פשוט מתנה משמיים. שיתפתי אותה שבמהלך כל ההריון לא רצינו לדעת את מין העובר ואנחנו כל כך מתרגשים ומצפים לרגע שהיא תבשר לנו מה יצא/ התחברתי לגז צחוק ובשילוב עם הטנס ונשימות התמודדתי מול הצירים עד לרגע הזה שרננה הרגישה שזה ממש עוד שניה קורה וממש פיזית עשתה הכל כדי לעזור לתינוק לצאת, לאחר כמה דק׳ בהתרגשות שיא שמענו אותה אומרת: "יש לנו בן". נולד לנו תינוק נסיך במשקל 4.235 בלידה טבעית ללא אפידורל בזכות רננה המושלמת שהאמינה בי ונתנה לי כוחות. הלוואי והיה אפשר לשכפל אותה לכל היולדות בארץ.
אחרי הלידה הגענו למחלקת יולדות א׳, כל המילים שארשום לא באמת יתארו כמה מדהים הצוות במחלקה, החל מהרופאים, האחיות, כוחות העזר וצוות המשק, כולם כולל כולם נותנים לך הרגשה שאת היולדת הכי חשובה שיש. עליזה חתוקאי האחות אחראית פשוט מדהימה! מלבד הדאגה הרגילה ליולדת לאחר לידה, זיהתה מצוקה רגשית ומיד פעלה על מנת לתת פתרון למצב ולא התעלמה לרגע. מיותר לציין לאחר כל המחמאות האלו שאני ממליצה בחום ללדת בעמק.. הרגשתי שהייתי במלונית ולא בבית חולים. מודים לכם על החוויה ובעזרת השם נתראה בלידה הבאה!"

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|