סיירת התיקונים של נוף הגליל מגויסת לעורף

הסיירת שמפעיל אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה, התגייסה לסייע בתיקון תקלות בבתי משפחות המגויסים במלחמה. צילום: דוברות העירייה

בימים כתיקונם פועלת סיירת התיקונים של עיריית נוף הגליל בתיקון ליקויים קטנים בבתים של תושבים המטופלים ברווחה, כגון: הורדת מנורות ומדפים לקראת מעבר דירה, עבודות צבע, תיקון מטבח, תליית מדפים, תיקון והצטיידות במקלחת ועוד.
בחודשי המלחמה בעזה, הסיירת התאימה את שירותיה למצב חירום ומסייעת ומאז פרוץ המערכה מסייעת לאימהות של חיילים ונשות מילואימניקים בהתמודדות עם תקלות בבתים. בין התיקונים שבוצעו על ידי מתנדבי הסיירת: התקנת מנורה, הרכבת מיטת תינוק, תיקון תריסים, הרכבת דלת לחדר ועוד.
אריק אדרי, מתנדב בסיירת מספר על החוויה המיוחדת במתן הסיוע בכל שעות היממה "כיף לעזור ולראות את האנשים שאחד מבני המשפחה שלהם מגויס, יותר שמחים".
חנאן שתיווי, רכזת הסיירת ציינה כי הפעילות ההתנדבותית מתקיימת לאורך כל ימות השנה על ידי אגף הרווחה והשירותים החברתיים, לדבריה, "בתקופה של חוסר בטחון, העזרה ההדדית של תושבים לתושבים, מחזקת ומאפשרת למשפחות המגויסים לנשום.

סיירת התיקונים בנוף הגליל בפעולה. צילום: דוברות העירייה
סיירת התיקונים בנוף הגליל בפעולה

מתנדבי סיירת התיקונים הינם תושבים וחברי קבוצות קהילתיות שונות מכל המגדרים ומכל גילאים. בתחילת המלחמה, דינה רביב שסטצקי, עו"ס קהילתית באגף הרווחה גייסה את הסיירת בצו 8 גם לטיפול בליקוים שהתגלו במקלטים ובמרחבים המוגנים בבתים. "בימים אלו של לכידות וערבות הדדית, כל אחד רוצה לעשות טוב ולהביא נחת. מחמם את הלב לראות את גודל האהבה והנתינה", אמרה עו"ס שסטצקי והזמינה תושבים המעוניינים להתנדב לסיירת התיקונים להתקשר לאגף הרווחה 04-6057424 052-4696842

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|