סטודנטים מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל התארחו במפעל "כנפית"

מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה: "אחת הבשורות שהפכו לחלק בלתי נפרד מהלמידה במכללה הם הסיורים הלימודיים בשטח, לחוש את המציאות כמו שהיא ולרכוש כלים מקצועיים ותובנות משמעותיות להמשך דרכם". צילום: דוברות המכללה

סיור לימודי נוסף, בסדרת סיורי השטח במגמת הנדסת תעשייה וניהול של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל. במסגרת זו, סטודנטים משנה ב' במכללה, התארחו לסיור לימודי מעמיק ומעשיר במפעל 'כנפית' באזוה"ת ציפורית.
הסיור נפתח בפגישה ובסיור במפעל עם המהנדס הבכיר מיכאל שיינקביץ, שלאחר השיחה סייר עם הסטודנטים במפעל, במתקני הייצור, ולאחר מכן התקיימה שיחה עם אחד ממנהלי הפרויקטים, ניב לנר, ששיתף וסיפר על עבודת ניהול הפרויקטים במפעל ומה נדרש ממנהל פרויקטים בתהליכים ובפעילות המפעל.
משה גזית, מנהל התפעול, הוסיף קומה נוספת לשיח המקצועי.
את הסיור הלימודי יזם ראש המגמה, איתן מורג, אשר סיכם: "שמחתי מאוד על רמת ההתעניינות הגבוהה שהפגינו הסטודנטים, השאלות המרתקות והצמא לידע, בהחלט צוות מפעל כנפית תרם לסטודנטים במפגש מעורר זה".
מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל: "אחת הבשורות שהפכו לחלק בלתי נפרד מהלמידה במכללה הם הסיורים הלימודיים בשטח, לחוש את המציאות כמו שהיא ולרכוש כלים מקצועיים ותובנות משמעותיות להמשך דרכם".