סולידריים: המכירה השנתית בגלריית רהיטי ולדמן בעפולה – בסימן כחול לבן

כחלק מהרצון לחזק את היצרניים המקומיים, החליטו בגלריית ולדמן לתת במכירות סוף השנה דגש על ריהוט מייצור מקומי, ותמיכה בחברת פולירון מקיבוץ זיקים בעוטף עזה. צילום: Daniel Tzairi

ריהוט כחול לבן: מערכות ישיבה תוצרת הארץ

התקופה הנוכחית מורכבת בלשון המעטה עבור החברה הישראלית, אבל בסופו של יום, החיים נמשכים לצד הכאב והצער, וגם טובי אנשי המקצוע מהדהדים שחשוב לשוב לשגרה, ושאסור לתת לאויב להשאיר אותנו במקומות חשוכים ועצובים.
כחלק מתפיסה זו, גם בגלריית הרהיטים ולדמן בעפולה נוהגים ברגישות ומגלים סולידריות ראויה להערכה בשיתופי פעולה עם ספקים כחול לבן- לקראת מבצעי המכירות של סוף השנה האזרחית – כשהמכירה בגלריה תחל ביום ראשון הקרוב ותמשך עד סוף שנה 2023 (או עד גמר המלאי).

רוצים לדעת עוד? כנסו לאתר של גלריית רהיטי ולדמן >> www.valdman.co.il

ריהוט בדיוק כמו שחלמתם. צילום: דניאל צעירי
ריהוט בדיוק כמו שחלמתם. צילום: DanielTzairi

"החלטנו בבחירה מודעת לתת השנה את הדגש על ריהוט מקומי, ריהוט כחול לבן, שכולל מערכות ישיבה תוצרת הארץ", אומרים בולדמן ומוסיפים: "הגישה הזו תבוא לידי ביטוי גם בפרטי נגרות וכמובן במכירת המזרנים של חברת פולירון מקיבוץ זיקים שממוקם במישור הדרומי של עוטף עזה. בכל תקופת המכירה הגלריה תעניק הנחות מיוחדות על פרטי הריהוט ותיתן הנחות מיוחדות ומשתלמות במיוחד למוצרי חברת פולירון – החברה שמייצרת מזרנים, מיטות וכריות שינה אורתופדיות. אנו חושבים שזו השעה לגלות סולידריות ולחבק את החברה הישראלית, לאפשר ללקוחות שלנו להתחדש, ובמקביל לסייע כמובן ליצרנים כחול לבן".

ריהוט כחול לבן עם גישה מקומית. צילום: הגר דופלט
ריהוט כחול לבן עם גישה מקומית. צילום: הגר דופלט

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|