סוויס סיסטם – כיצד מיטה חכמה דור 3 תהפוך את הלילה שלכם לחוויה?

סוויס סיסטם השיקה מיטה חכמה דור 3, מיטה מתקדמת ויעילה שתשפר את איכות השינה שלכם ורמת החיים שלכם ותאפשר לכם מעטפת נתונים וסיוע 360 מעלות בכל תחומי החיים. אם ישנים טוב בלילה, זה פשוט יעשה את כל ההבדל במהלך היום! צילום: פיקסהביי

• מיטה חכמה דור 3 של סוויס סיסטם משנה את איכות החיים

התקופה בה נכנסו למיטה רגילה נגמרה כבר לפני שנים רבות, התפתחות מיטות מתכווננות ומיטות מתקדמות הובילו את עולם השינה לפסגות שהיו נשמעות כמו מדע בדיוני עד לפני מספר שנים.
סוויס סיסטם השיקה לראשונה בישראל מיטה חכמה דור 3 (Smart Bed 360) המיטה המתקדמת ביותר בישראל שתומכת ומסייעת לכם בשיפור איכות השינה במהלך היום וממשיכה לאחר מכן לשפר את איכות חייכם ובריאותכם חוץ לאחר שתצאו מהמיטה.
פיתוח חדשני של חברת אוקין גרמניה וחברת גארמין ארצות הברית, נפתח עולם שלם של מיטות חכמות, מיטה חכמה דור שלישי מאפשרת לכם מיטה זוגית באיכות גבוהה עם חיישנים מתקדמים בעלי בינה מלאכותית שמנטרים מאות פרמטרים בזמן שאתם ישנים ומאפשרים לכם לקבל דוח סיכום שינה עם ציון שינה ואפשרויות לשיפור השינה.
אם בחרתם לקום מהמיטה, יחד עם המיטה החכמה דור 3 תקבלו שעון חכם המקושר לנתוני המיטה שלכם ועוקב גם הוא אחר הנתונים היומיים שלכם.
מיטה חכמה דור 3 מאפשרת משטח שינה מתקדם עם מנגנון שינה נפרד לכל צד, מלבד היותה מיטה מתכווננת עם אפשרות להזיז את אזורי הראש והצוואר, הגב והרגליים, המיטה החכמה מודדת נתוני שינה רבים במהלך השינה כדוגמת דופק ונשימה, פילוח עומק שינה, מדדי שינוי תנוחות, מעקב נשימות ועוד.
מיטה חכמה מהדור השלישי מאפשרת לכם ליהנות ממעבדת שינה פרטית משלכם, מלבד משטח מתקדם ומזרן איכותי לשיפור איכות השינה, קבלת נתונים יומיים על נתוני השינה שלכם ונתונים בריאותיים נוספים גם לאחר שתצאו מהמיטה.
נתונים רבים והמלצות שונות שתקבלו במהלך היום, השבוע והחודש שלכם יאפשרו לכם להבין את הסטטוס שלכם, מה צריך לשפר, מתי צריך לעצור ולהירגע, כמה פעלתם במהלך היום ועוד.

Phone_20in_20Hand_App - Copy
ניטור נתוני המיטה באמצעו שעון חכם

את הנתונים והדו"חות אותם קיבלתם תוכלו לעשות מה שתרצו, ניתן להתייעץ עם רופא המשפחה או רופאים מומחים אחרים, אם תרצו תוכלו להתייעץ עם מומחי שינה שיאפשרו לכם למקסם עוד יותר את הנתונים הקיימים ברשותכם ולשפר את התפקוד היומי שלכם.

מיטה מתקדמת שמציעה מעטפת פרקטית לשיפור חייכם ובריאותכם!

כאמור מיטה חכמה דור שלישי מקושרת לשעון חכם איתו תסתובבו לאחר שתצאו מהמיטה, השעון החכם יעקוב גם הוא אחר מדדים שונים, יספק התראות שונות במהלך היום ויספק בנוסף גם המלצות לפעולות נדרשות לתפקוד טוב ותקין יותר.
השעון החכם ישלים את שרשרת הניטור ושיקוף הנתונים אודות הגוף שלכם, בין היתר תוכלו לקבל רמת לחץ וסטרס, מדדי התאוששות, כמות תנועה, ספירת צעדים, מספר קלוריות ששרפתם, הערכת כמות האנרגיה בגופכם, התראת נפילה עם שליחת מיקום וטלפון, מדד עייפות עם המלצות למנוחה, קצב נשימה לדקה ודופק.
בנוסף, תוכלו לקבל תוכניות אימונים שיתואמו עבורם באופן אישי באמצעות מאמן וירטואלי.
השעון החכם מספק התראות ונוטיפקציות, כולל ממשק מלא בעברית, חיישני
GPS ודופק ונתמך על ידי אייפון ואנדרואיד.

קיימים יתרונות נוספים של מיטה חכמה דור 3 מבית סוויס סיסטם? כן!

אם חשבתם שמיטה איכותית, חיישנים מתקדמים ושעון חכם הם הכל, כדאי שתחשבו שוב, המיטה החכמה מספקת פונקציות נוספות שלא קיימות במיטות רגילות ולרוב לא קיימות גם במיטות מתקדמות אחרות.
בין הפונקציות הנוספות תוכלו לקבל:
ניטור נחירות ושינוי תנוחה אוטומטי להפסקת הנחירות, מעבר לתנוחת זירו גרביטי (אפס כבידה), שעון מעורר בשעה שבה תרצו שהמיטה תעיר אתכם, מערכת עיסוי, מצבי זיכרון מובנים, כפתורי נגיעה one touch, תאורת לד, יציאות USB ועוד.

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|