החלטה עקרונית: האם יחסים בין אשה נשואה לאחרת יחשבו לבגידה

הבעל טוען "אשתי מנהלת רומן בו זמנית עם שתי נשים והיא נתפסה על חם. האישה: הייתי חולה וחברתי הושיטה לי טיפול רפואי

צעירה מהצפון שגילתה חיבה לנשים אבל החליטה להינשא לגבר, טוענת כי פלירטוט עם אישה הוא הדבר היחיד שנותן לה מענה רגשי לצריכה, אבל בעבורה הדבר לא נחשב לבגידה. הבעל טוען בבית דין הרבני שאשתו לסבית שנהנית מכל העולמות ומקיימת יחסים עם נשים בו זמנית.
הסיפור המדהים הזה שהונח לפתחו של בית הדין במסגרת מאבק גירושין, מסעיר את הצפון. מדובר בזוג צעיר שנישא לפני שבע שנים. שני בני הזוג נחשבים לאנשי העולם הגדול. לשניהם עסקים לרבות עסק גדול באירופה. שני בני הזוג הכירו ביחידה הצבאית שבה שירתו וממנה כנראה שאבו גם את הכח לפתוח עסקים פרטיים משגשגים.
בשנתיים האחרונות שם לב הבעל, כך הוא טוען, כי אשתו יוצאת לבלות ביחד עם חברות ומעדיפה להשאירו מאחור או לאפשר לו לבלות עם חבריו. מדובר באישה זוהרת ונאה במיוחד ולכן הדבר לא נראה לו מוזר.


לגבי המקרה במועדון לילה טוענת האישה כי פלירטוט עם אישה לא יחשב לבגידה. עורכת הדין סולן מביאה גרסה אחרת של האישה לפיה היא אוהבת את בעלה והיא אינה רוצה להתגרש


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד טוען הבעל  בתביעת הגירושין כי ראה את אשתו בשני מקרים מתגפפת עם שתי נשים שונות. פעם זה קרה בדירתם בחדר השינה כשהפתיע את אשתו וצפה בה דרך חלון החדר ופעם נוספת במהלך בילוי במועדון.
הוא דורש מבית הדין לפתור אותו מתשלום הכתובה ולקבוע סידור גט במידי. הטענה שלו היא כי אשתו זנתה תחתיו כשעשתה זאת עם נשים. האישה תטען באמצעות עורכת הדין מורן סולן, כי במקרה שבו נתפסה על חם  בדירתה מתגפפת עם אישה אחרת היא לא חשה בטוב וחברתה הטובה הושיטה לה טיפול רפואי וליטפה אותה בהיותה עם חום גבוה. עוד טוענת עו"ד סולן כי טענת הבעל כאילו ההתגפפות היתה בעירום נובעת מזה שהאישה סבלה מחום גבוה ונאלצה להתפשט.
לגבי המקרה במועדון לילה טוענת האישה כי פלירטוט עם אישה לא יחשב לבגידה. עורכת הדין סולן מביאה גרסה אחרת של האישה לפיה היא אוהבת את בעלה והיא אינה רוצה להתגרש. "נעשה בעבר ניסיון לשלום בית והוא לא צלח. יש למצות את המהלך פעם נוספת" תטען עורכת הדין סולן. הבעל מדגיש כי מאחר ומדובר בשני מקרים הוא יטען בבית הדין כי יש לו את היכולת להביא עדויות על מקרים נוספים אם יידרש ולכן הוא לא רואה טעם בניסיון נוסף לשלום בית.

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|