"נריה הציל את רגליי. בזכותו הכאבים שלי נעלמו לחלוטין"

הוא פותר בעיות של גב תחתון, מקל משמעותית בכאבי כפות רגליים, דורבן, אגן, ירכיים ושוקיים וגורם לאנשים לחזור לחייך. נריה מלייב, הבעלים של מדרסים 2000 בעפולה דואג בהקפדה יתרה על ייצור מדרסים איכותיים ללקוחותיו בהתאמה אישית ומקצועית. אז מה הפלא שהם מגיעים לבירת העמק מאילת בדרום- וקריית שמונה בצפון

את החיבור של נריה מלייב ללקוחות שלו קשה לפספס. נריה עומד מזה שנים ארוכות מאחורי המותג מדרסים 2000 בעפולה, חנות עם מוניטין יוצא דופן של מקצועיות ואמינות. מאחורי נריה לא פחות מ-35 שנות ניסיון ביצירת מדרסים בהתאמה אישית, ובשילוב עם טכנולוגיה מתקדמת שכוללת בדיקה ממוחשבת בתלת מימד – בשילוב עם סנסורים מיוחדים ומצלמה של 180 מעלות לבדיקת הרגל.
בשנים האחרונות הלקוחות שלו נכנסים עם כאבים ומצוקות רבות ואחרי ההתאמה שמבצע נריה, איכות החיים שלהם משתפרת פלאים.
בחנות הנעימה שלו בשדרות ארלוזורוב 28 בעפולה הוא מסייע ללקוחות עם כאבי גב תחתון, כאבי ברכיים, כאבי כפות רגליים ורגליים, שוקיים, אגן, דורבן, חולי סכרת, פלטפוס, פצעים כרוניים, נפיחויות בכף הרגל ועוד.
איך הוא עושה את זה? בעיקר בזכות ידע ומקצועיות יוצאי דופן בהתאמת מדרסים ואולי הכי חשוב, עם רצון אמיתי ומחויבות לפתור כל כאב או סבל כזה או אחר של הלקוחות שלו.
"הסיפוק הכי גדול שלי הוא לראות את הלקוחות שלי מרגישים בשינוי הגדול, אחרי שהמדרסים מותאמים בצורה הכי מדויקת לנעליים שלהם. ההקלה היא מיידית ואני זוכה לאינספור ברכות. בכדי להגיע לתוצאה האידיאלית אני מקפיד על כל תהליך הייצור והעבודה עם גבס. התהליך הזה הוא ידני ונעשה בהקפדה על כל פרט ופרט. אני עוזר לאנשים שאורך רגליהם לא שווה, לבעלי מוגבלויות ולכל לקוח שצריך עזרה".
בשנים האחרונות שמו של נריה יצא למרחקים ולעסק שבבעלותו מגיעים לקוחות מכל רחבי הארץ ובין היתר מאילת ובאר שבע בדרום, נתניה בשרון, וצפת וקרית שמונה בצפון.
"נריה שינה לנו את החיים", אמרה לקוחה בזמן שביקרנו אותו השבוע והוסיפה: "הוא הציל לי את הרגליים ובזכותו הכאבים שסבלתי מהם נעלמו כמעט לחלוטין".
לקוח נוסף סיפר ואמר: "בזכות נריה התחלתי ללכת ללא כל כאב, ממש כמו שהייתי צעיר. הוא אדיב, מקצועי ומבין מה צריך לעשות במדרסים ואני אומר את זה אחרי שייצרו לי מדרסים שלא עזרו לי כהוא זה".
במדרסים 2000 עובדים עם קופות החולים השונות ובמקביל תוכלו לקבל שירות בחידוש נעליים ובתיקונים שלהן. נריה ימתין לכם בכל מקרה עם ייעוץ וליווי אישי, במענה לכל שאלה ובייצור מקצועי במחיר הגון של כל סוגי המדרסים.
לפרטים נוספים: נריה, 0505806715
חפשו אותו בפייסבוק ובטיק טוק

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|