נצרת עלית: אירוע חמור בסיום המשחק של הקבוצה העירונית

אירוע קשה בסיום המשחק של נצרת עילית נגד ראשל"צ לאחר שאוהד הקבוצה המקומית, היכה שחקן של ראשל"צ. המשטרה החלה בהליך סגירת המגרש. צילום: ארכיון

אירוע מכוער בסיום משחק בליגה הלאומית שהתקיים ביום בערב שלישי(26.09), במסגרתו  ארחה הפועל נצרת עילית את עירוני ראשון לציון.
כאמור בסיום המשחק ,תקף אוהד הפועל נצרת עלית, גבר כבן 40 את אחד משחקני הקבוצה היריבה. כאשר הרקע לתקיפה ככלל הנראה הפסד קבוצתו לקבוצה האורחת בתוצאה 2:1 בעקבות התקיפה הןזעקו למקום כוחות המשטרה, שהחלו לאחר בירור נסיבות האירוע וגביית העדויות במקום, בסריקות לאיתור החשוד בתקיפה.
בעקבות ניסיונות האיתור של המשטרה אחר החשוד במהלך היממה האחרונה, סמוך לחצות הסגיר את עצמו החשוד בתקיפה, בתחנת המשטרה בנצרת עלית.


מנכ"ל הפועל נצרת עילית גיל ברעם: אני לא חושב שאנחנו צריכים לספוג את העונש הזה, בטח לא כששחקני ראשון לציון יצרו את המהומה והתגרו בספסל ובאוהדים שלנו. אני מקווה מאוד שגם ראשון לציון יעמדו לדין". 


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מהמשטרה נמסר כי כי בנוסף לחקירת החשוד בתקיפה לבירור הנסיבות והגשת כתב אישום, מנהל המגרש זומן לשימוע במסגרת הליך לבחינת סגירת המגרש.
בתגובה לאירוע במשחק מסר לעמקניוז מנכ"ל הפועל נצרת עילית גיל ברעם: "אני מנסה להגיע להסדר טיעון מול תובע ההתאחדות על מנת למזער נזקים. אני יודע שנספוג עונש ואני מקווה שזה יהיה עונש מינימאלי ומידתי, כי זה לא הגיוני ולא מתקבל על הדעת שבכל פעם שאוהד יעבור עבירה הקבוצה תספוג עונש. בעצם בהתאחדות נותנים כלים לפגוע בקבוצות. אני לא יודע אם יסגרו את המגרש אבל אני מקווה שנסיים את העניים הזה עם עונש מידתי של קנס כספי או עונש על תנאי. שוב חוזר ואומר אני לא חושב שאנחנו צריכים לספוג את העונש הזה, בטח לא כששחקני ראשון לציון יצרו את המהומה והתגרו בספסל ובאוהדים שלנו. אני מקווה מאוד שגם ראשון לציון יעמדו לדין".