נציגי המכללה הטכנולוגית נוף הגליל חשפו ביריד תעסוקה עירוני מגוון קורסים

"מעבר להזדמנות החשובה לחזק את הקשרים בין המכללה לתעשייה האזורית, הצגנו ביריד את מיטב הקורסים ולימודי ההנדסה", אמרה רינת וייסבאום, מנהלת מדור ההכשרה במכללה. צילום: דוברות המכללה

מנהלת מדור הכשרה, קורסים ולימודי החוץ במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, רינת ויסבאום, השתתפה יחד עם שלי שכטר ממדור קורסים וגאולה סדיחוב ממדור הרישום, ביריד תעסוקה אותו יזמה עיריית נוף הגליל ובהשתתפות ראש העיר, רונן פלוט.
ביריד השתתפו עשרות מעסיקים אשר הציגו את אפשרויות ההעסקת והשתלבות עובדים חדשים במפעליהם.
רינת ויסבאום אמרה, "מעבר להזדמנות החשובה לחזק את הקשרים בין המכללה לתעשייה האזורית, הצגנו ביריד את מיטב הקורסים ולימודי ההנדסה המתקיימים במכללה, שמחנו גם על ההתעניינות הגבוהה מצד העולים החדשים שביקשו להשתלב בלמידת השפה העברית באולפנים הנמצאים בתחום המכללה".
מרב ששון אמויאל מנכ"לית המכללה עמדה על חשיבות קשרי השותפות המצוינים שבין המכללה למפעלי התעשייה באזור ואמרה, "מערך ההשמה במכללה הינו מערך מצוין המלווה את הבוגר ומסייע לו בכניסתו לעולם העבודה בתחום אותו למד ובו התמחה במכללה. חיזוק הקשר בין התעשייה למכללה והרחבתו הוא בראש ובראשונה ברכה גדולה לסטודנטים ולבוגרים. שמחתי מאוד לשמוע על התעניינות העולים החדשים בקורסים שונים, וגם בלימודי ההנדסה שבמכללה, מקצוע מכובד ומבוקש הוא בשורה וסימן לקליטה מיטבית."
רכזת ההשמה במכללה, מרב הרוניאן, ממשיכה כל העת בפיתוח וחיזוק הקשרים עם מפעלי התעשייה.

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|