נעטפים באהבה: תושבי הדרום מתארחים במעונות הסטודנטים של מכללת עמק יזרעאל

בתום הערכות מקדימה הגיעו אמש משפחות גדושות בילדים להפגה במעונות, כחלק משיתוף פעולה של הסטודנטים, עיריית עפולה המכללה והמועצה בעמק יזרעאל. בבירת העמק מתנוססים החל מהבוקר דגלי היחידות של צה"ל, כאקט תמיכה פטריוטי. צילום: דוברות עיריית עפולה

החל מיום שבת נאלצת תושבי מדינת ישראל להיחשף בעיקר לבשורות איומות על נפילת חיילים ואזרחים חפים מפשע, אך לצד ההתמודדות עם האסון הבלתי נתפס, הלב מתחמם למראה יוזמות תמיכה מחבקות ומחברות.
באחת מהן התגייסו סטודנטים של המכללה האקדמית עמק יזרעאל, יל עם נציגי המכללה, עיריית עפולה והמועצה האזורית עמק יזרעאל לאירוח של תושבי הדרום במעונות המכללה. בטרם הגיעו התושבים למודי הישיבה בממ"דים נערכה התגייסות נרחבת במטרה להנעים את שהותם. אמש, הגיעו התושבים ונהנו מהחיבוק החם והאוהב של תושבי עפולה והעמקים.
למשפחות המתינו כמויות עצומות של מצעים, שמיכות, ביגוד, מוצרי היגיינה, מכשירי חשמל חדשים, טלוויזיה בכבלים, משחקי ילדים ומשאיות של אוכל – כאמור הכל במבצע משותף. "ראיתי ילדים מחוייכים והורים רגועים יותר", אמר בהתרגשות ראש העיר אבי אלקבץ.
במקביל, תושבי עפולה התעוררו הבוקר למראה פטריוטי בדמות עמודים שעליהם התנוססו דגלי יחידות צה"ל השונות, כוחות ביטחון והצלה וצמוד אליהם דגלי ישראל. "היחידות הצה"ליות האלה, אריות של ממש, הם אלה שיובילו את העם היהודי לניצחון מול המפלצות בעזה וישמידו את אויבינו", אמרו בעירייה.