נמלטו עם 3800 שקלים: פוענח רצח תושב הכפר מוקייבלה

התושב, בן 76, אותר ביום חתונתו כפות בביתו ללא רוח חיים, כשהוא קשור בידיו. במהלך החקירה עלה כי החשודים שמעו שהקורבן עומד להתחתן ושיערו כי הוא מחזיק בביתו כסף וזהב רב
צילום: דוברות המשטרה

בשישי לאוגוסט, סמוך לשעה 05:40 בבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות גבר בשנות ה-70 לחייו שאותר ללא רוח חיים בביתו בכפר מוקייבלה שבגלבוע. הגבר נמצא קשור בידיו, ברגליו ופיו נסתם באמצעות נייר דבק שהוצמד בחוזקה.
היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב העמקים במחוז צפון פתחה בחקירה ולאחר כחודש וחצי של פעילות סמויה עצרו 3 חשודים ברצח ובשוד של הקשיש. אחד מהחשודים נעצר בנמל התעופה בן גוריון רגע לפני שטס לירח דבש.
במהלך החקירה עלה כי החשודים שמעו שהקורבן עומד להתחתן ועל כן שיערו כי על פי המסורת היא מחזיק בביתו כסף וזהב רב- שאמורים לשמש כמתנת החתונה.
עוד עלה מהחקירה כי החשודים הגיעו לביתו של הקשיש בשני רכבים, קשרו את ידיו ורגליו, פתחו את הכספת ולאחר כשעה בביתו נמלטו מהמקום כשברשותם 3800 ש"ח (אותם גנבו מהקורבן).
בסיום חקירה אינטנסיבית שכללה פעולות חקירה רבות, הוגש כנגד השלושה כתב אישום בגין רצח ושוד באמצעות פרקליטות מחוז צפון בבית המשפט המחוזי בנצרת.