ניהול פרויקטים בהייטק – מה זה אומר?

מי יכול להיות מנהל פרויקטים בהייטק, איך מתקבלים להיות מנהלי פרויקטים בהייטק, כמה מרוויח מנהל פרויקטים בהייטק, ואיפה מוצאים משרות דרושים ניהול מוצר.
המחשה(freepik)

תפקידים ניהוליים הם תמיד תפקידים שיש בהם משהו אחר לעומת תפקידים אחרים. כל אחד ירצה למצוא את עצמו בתפקיד ניהולי, בטח אם מדובר על תפקיד ניהולי בהייטק. מדובר על שילוב של תפקיד מושלם במקום אידיאלי, שילוב שכולם ירצו לחוות אותו. מנהל פרויקטים בהייטק הוא האדם שינהל מוצר מסוים, תחת אחריותו יהיו מספר עובדים. תפקיד ניהולי בהייטק יכול להיות בשלל מחלקות, בהתאם לצורך של החברה אליה ניסיתם להתקבל. ניהול פרויקטים בהייטק יביא אתכם למצב שבו תוכלו להבליט את כל הכישורים הייחודיים שלכם. כל מנהל יכול להביא את הכישורים שמייחדים אותו בהשוואה למועמדים אחרים שמתמודדים בדיוק לאותו התפקיד.

• מי יכול להיות מנהל פרויקטים בהייטק?

על מנת שתוכלו להתקבל לתפקיד ניהול פרויקטים בהייטק יהיה עליכם להגיע עם מספר תכונות. ראשית יהיה עליכם לסיים קורס ייעודי, קורס שיכשיר אתכם להיות מנהלים ברמה גבוהה. לא כל מי שרוצה להתקבל להיות מנהל פרויקטים בהייטק, יגיע עם הידע ועם הניסיון הנדרש. בקורס מלמדים את המועמדים את כל מה שהם צריכים לדעת כדי להיות מנהלי פרויקטים מוצלחים. בו בזמן נדרשת יכולת לנהל כמות גדולה של עובדים, דבר שלא בא ברגל. פיתוח מוצר לחברת הייטק יביא לכך שתצטרכו להיות עם האצבע על הדופק לכל אורך הדרך.

• איך מתקבלים להיות מנהלי פרויקטים בהייטק?

לא כולם יכולים להתקבל על היום הראשון להיות מנהלי פרויקטים בחברות הייטק. מנהל פרויקטים בהייטק הוא בדיוק כמו כל מנהל אחר בכל חברה אחרת שבה יצא לכם לעבוד. תפקידי ניהול מגיעים לרוב לאלה שמוכיחים את עצמם, בחלק מהמקרים לאלה שמגיעים מלמטה. מה שכן אם תגיעו עם הידע המתאים, לא מן הנמנע כי יוותרו לכם על הניסיון הקודם. ברגע שמתפנה תפקיד ניהול פרויקטים בהייטק יהיה עליכם להגיש מועמדות כדי לנסות להגיע אליו. עם הידע ועם הזמן תוכלו לראות כי הבלתי אפשרי יהפוך להיות למציאותי.

• כמה מרוויח מנהל פרויקטים בהייטק?

המשכורת משתנה בהתאם למקום שבו בחרתם לעבוד, ובהתאם לפרויקט שאותו נבחרתם לנהל. בהייטק המשכורות הן גבוהות בהשוואה למגזר הפרטי, כך שאין לכם מה לחשוש בעניין הזה. תפקידי דרושים למנהלי פרויקטים הם תפקידים נחשקים בין היתר בגלל המשכורת הטובה. אנו מדברים על משכורת שיכולה להתחיל מ-15 עד 18 אלף ש"ח בחודש, בחלק מהמקרים המשכורת תהיה גבוהה יותר. עם הזמן תוכלו לראות שהמשכורת עולה, בין היתר בהתאם להישגים בשטח. תרצו לדעת כי אתם מביאים את עצמכם למצב שבו אתם ממצים את מלוא הכישורים שלכם.

• איפה מוצאים משרות דרושים ניהול מוצר?

בלוח משרות דרושים בהייטק ניתן למצוא הצעות עבודה שונות, חלקן יכולות להיות מושלמות לכם. באינטרנט תוכלו למצוא מגוון רחב של לוחות דרושים בהם מפרסמים משרות דרושים מנהלי פרויקטים . מה שאתם צריכים לעשות זה לעיין בדרישות השונות שאותן החברה הציבה כדי להתקבל לעבודה. יש כאלה שיבינו מיד כי התפקיד שאותו הם ראו יהיה מתאים להם כמו כפפה ליד. בו בזמן תוכלו להתייעץ עם חברים אחרים שעובדים בחברות הייטק מובילות בשוק. כל חבר ישמח להכניס אתכם לחברה שבה הוא עובד בתור מנהלי פרויקטים בהייטק.