"נותרנו כאובים והמומים": סגן עומרי שוורץ משדמות דבורה נפל בקרב בעזה

במושב בו התגורר אמרו כי עומרי ז"ל היה נער חמודות עם חיוך רחב, שילוב ייחודי של ילד מקסים ובחור לתפארת. הלווייתו תיערך היום בשעה 14:00. יהי זכרו ברוך. צילום: דובר צה"ל

סגן עומרי שורץ, מהמושב שדמות דבורה שבגליל התחתון, צוער בגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים, שירת כלוחם בסיירת צנחנים, נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 21 היה בנופלו. הודעה נמסרה למשפחתו. מדובר צה"ל נמסר: "סגן שורץ הועלה מדרגת סמ"ר לדרגת סגן לאחר מותו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".
מהמועצה האזורית גליל תחתון נמסר: "המועצה מרכינה ראשה על נפילתו של סגן עומרי שורץ ז"ל בקרבות הגבורה על הגנת המולדת. עומרי ז"ל שירת כצוער בקורס קצינים בהשלמת לוחמי חי״ר בגדוד גפן. הוא לחם בשבת השחורה בתוך קיבוץ כיסופים ובכך הגן על גבולות הארץ והציל חיי רבים. נפל ביום ח' בטבת התשפ"ד 20.12.2023 בקרב ברצועת עזה. במהלך הלחימה השתתף עומרי בקרבות רבים ונועזים אל מול האויב, הפעילות בה נפל עומרי עדיין אסורה בפרסום. בן 21 היה בנופלו".
עוד הוסיפו במועצה: הלווייתו של עומרי ז״ל תיערך בשעה 14:00 בבית העלמין בשדמות דבורה".
קהילת שדמות דבורה ספדה לו: "עומרי, נצר למשפחה חקלאית שורשית, בן לתומר ולשירלי, אחיהם הגדול של נועם ואלה ונכד לתרצה וליבלה ממייסדי היישוב, נער חמודות עם חיוך רחב, שילוב ייחודי של ילד מקסים ובחור לתפארת. פעל כמדריך נוער בתנועת המושבים ודמותו היא חלק בלתי נפרד מהנוף המושבי. לפני גיוסו לצה"ל העניק למדינה שנת שירות בקיבוץ בארי. קהילת שדמות דבורה מתקשה להאמין על האובדן, נותרנו כואבים והמומים".