נוף הגליל: תושבת העיר נעצרה בחשד להסתה ותמיכה בטרור

צעירה בת 20 נעצרה לאחר שהעלתה סרטונים ברשתות החברתיות בהם תיעדה עצמה מאיימת בנשק וקורעת את דגל ישראל. הבוקר הוגשה הצהרת תובע על עברות נשק, הסתה לטרור ופגיעה בכבוד דגל המדינה. צילום: דוברות המשטרה

לצד ההיערכות המבצעית של שוטרי המחוז הצפוני, המשטרה פועלת במקביל כל העת בימים אלו במאבק בהסתה לטרור ואלימות ברשתות החברתיות. בהמשך לזאת , הבוקר הוגשה הצהרת תובע כנגד צעירה בת 20 מנוף הגליל, בעברות נשק, הסתה לטרור ופגיעה בכבוד דגל המדינה.
הצעירה אשר לה עוקבים רבים ברשתות החברתיות נעצרה קודם לכן בחשד להסתה ותמיכה בטרור בעקבות סרטונים שהעלתה לערוצים השונים.
מהמשטרה נמסר כי כי שוטרי מחוז צפון איתרו את הסרטונים שפורסמו בימים האחרונים על ידי הצעירה בהן נצפו תכנים המסיתים לטרור ולאלימות וגילויי אהדה לארגון הטרור הרצחני החמאס. התכנים נבחנו בדבר חשד לקיום עבירה, בוצעו פעולות לאיתור החשודה במעשה והיא נעצרה. במהלך חקירתה זוהו בפלאפון שלה מספר סרטונים בהם היא מתועדת אוחזת באקדח במספר הזדמנויות וכנגדה הוגש כאמור הצהרת תובע גם בסעיפי עבירות נשק.
עוד עלה מהחקירה כי לחשודה קיים כבר תיק פלילי בו היא מתועדת חותכת בסכין דגל ישראל בכיכר ציון בירושלים ובסיום חקירתה הוגש כנגדה הצהרה בגין פגיעה בכבוד דגל המדינה.
מהמשטרה נמסר כי מאז פרוץ הלחימה נפתחו במשטרה ישראל 92 תיקי חקירה שעניינים הסתה לטרור ונעצרו מעל ל-60 חשודים.
עוד נמסר כי המשטרה פועלת במאמץ רב לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור ברשתות החברתיות. תכנים אלו הקוראים להסתה כנגד כוחות הביטחון ותמיכה בארגון טרור בדגש על ימים אלו עלולים להפר את הסדר הציבורי ולסכן את שלום האזרחים. המשטרה תפעל למיצוי הדין עם המסיתים.

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|