נוף הגליל: פסטיבל השוקולד ייצר מהדורת פרלינים מיוחדת ע"ש משה שרת

בעקבות אהבתו של ראש הממשלה שרת לשוקולד מריר והזיכרון המתוק שנשאר ממנה לבן הזקונים שלו חיים, הציע ראש העיר רונן פלוט להפקת פסטיבל השוקולד לייצר מהדורת פרלינים מיוחדת על שמו. צילום: אורנה בוחבוט

חיים שרת בן הזקונים של משה שרת, חגג אמש את יום הולדתו ה – 90 ביישוב הר חלוץ ובין המתנות שקיבל היה מארז הבכורה של הפרלין משה שרת. "אבא היה משוגע על שוקולד מריר. כשהיינו ילדים הוא היה מביא לנו שוקולד מריר מביקורים שלו במדינות בעולם. היינו הילדים היחידים שהעדיפו שוקולד מריר על פני שוקולד חלב כי אבא היה נוהג לומר שהאנושות מתחלקת לשניים, אלה שאוהבים שוקולד חלב והחלק התרבותי שאוכל שוקולד מריר"
משה שרת, ז"ל כיהן ראש הממשלה השני של מדינת ישראל בשנים 1955- 1954, בין שתי תקופות הכהונה של דוד בן-גוריון. כמו כן היה שר החוץ הראשון של מדינת ישראל. מראשי הנהגת היישוב ומחותמי מגילת העצמאות.

מהדורת הפרלינים המיוחדת ע"ש משה שרת. צילום: אורנה בוחבוט
מהדורת הפרלינים המיוחדת ע"ש משה שרת. צילום: אורנה בוחבוט

בעקבות אהבתו של ראש הממשלה שרת לשוקולד מריר והזיכרון המתוק שנשאר ממנה לבן הזקונים שלו חיים, הציע ראש העיר רונן פלוט להפקת פסטיבל השוקולד לייצר מהדורת פרלינים מיוחדת על שם משה שרת לכבוד פסטיבל השוקולד של ישראל שהעיר נוף הגליל מקיימת בחוה"מ סוכות.
השוקולטייר רונן אפללו, שזכה בשנת 2022 בתחרות הפרלין הטוב בעולם, הרים את הכפפה וייצר את מהדורת הפרלין שרת.
קופסת הפרלינים הראשונה במהדורת שרת הוענקה לבן חיים במסיבת יום הולדתו ה 90 שנחגגה אתמול ביישוב הר חלוץ בו הוא מתגורר " התרגשתי מאוד מהמחווה המתוקה "סיפר" אהבתו של אביו לשוקולד מריר תפסה חלק מרכזי בהווי המשפחתי" אבא נהג לקנח כל ארוחה בקוביית שוקולד מריר, הוא אהב במיוחד שוקולד Lindt ובנסיעותיו הרבות לחו"ל, כשהיינו ילדים, היה מביא לנו תמיד חפיסת שוקולד מריר ומתייחס אליה כאילו הייתה אוצר.
מהדורת הפרלינים משה שרת תוצג בפסטיבל השוקולד ה- 6 של ישראל, שתתקיים נוף הגליל ממחר (יום שני) בערב ועד יום רביעי של חול המועד סוכות, בנופארק של נוף הגליל. הכניסה חינם.