נוף הגליל: הצלחה מרשימה לאירוע אליפות ישראל בטניס שולחן

תחרות הטניס נושאת פרסים כספיים נערכה לרגל 65 שנה לעיר, במעמד ראש העיר רונן פלוט וח"כ יולי אדלשטיין. צילום: באדיבות מועדון טנ"ש נוף הגליל

ביום שני שעבר נערכה בנוף הגליל אליפות ארצית בטניס שולחן, לרגל שנת ה-65 להיווסדה של העיר. האירוע היה פתוח לקהל הצופים שהגיע לצפות במשחקים המרתקים שנערכו באולם הספורט 'טאגר' שבבית הספר התיכון אורט ע"ש 'משה שרת' בעיר. האליפות החלה עם משחקים של שכבת הגיל 13-16 ובמקביל משחקיהם של גילאי 16 עד בוגרים.
לאחר מכן החלו משחקי הבוגרים דרג א' ודרג' ב'. כאשר השווי הכולל של הפרסים הכספיים עמד על 3,000 ש"ח, בנוסף לגביעים ומדליות אשר הוענקו לזוכים.
באליפות הארצית השתתפו שחקנים ממועדונים רבים בכל רחבי הארץ, מדימונה ועד רמת הגולן ובניהם – שחקנים מירושלים, קריית מוצקין, חיפה, קריית אתא, הרצליה ועוד. סך הכל השתתפו בתחרות כ-150 שחקני טניס מקצועיים. מיכאל טאובר זכה במקום הראשון בדרג א' ואלינור דוידוב במקום הראשון בדרג ב'.את האירוע כיבדו בנוכחותם ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט וחבר הכנסת יולי אדלשטיין שאף ערך משחק ראווה.
"התחרות הייתה הצלחה גדולה, היא אורגנה ברמה הגבוהה ביותר וזכינו לתגובות רבות ומפרגנות בהתאם", אמר השבוע שמעון בוזגן, יושב ראש עמותת הטניס שולחן בנוף הגליל, "שמחנו מאוד לארח את התחרות שבה לקחו חלק מיטב שחקני הטניס שולחן בישראל. אחד מרגעי השיא בתחרות היה במשחק הראווה בין חבר הכנסת יולי אדלשטיין לעמית גורן, שמשחק בליגת העל בנוף הגליל. המשחק בינהם היה פיקנטי ומעניין. החלטנו להזמין את חבר הכנסת לאחר שנחשפתי בכתבה עיתונאית כי הוא חובב טניס שולחן ומשחק בזמנו החופשי. ח"כ אדלשטיין נענה מיד להזמנה ולאתגר וצלח אותו בצורה מרשימה. מעבר לכך גם דאגנו להפתיע את ח"כ אדלשטיין באולם, כשהזמנו את המאמן האישי שלו בטניס שולחן, זאב גליקמן, שעשה את כל הדרך מאשדוד אלינו. מיותר לציין שהוא התרגש עמוקות מהמחווה".

משחק הראווה בין גורן לח"כ אדלשטיין. צילום: באדיבות מועדון טנ"ש נוף הגליל
משחק הראווה בין גורן לח"כ אדלשטיין. צילום: באדיבות מועדון טנ"ש נוף הגליל

לאחר התחרות כתב רונן פלוט בדף הפייסבוק שלו: "בראבו לח"כ יולי אדלשטיין, שר הבריאות ויו"ר הכנסת לשעבר, על הרוח הספורטיבית שהפגין, כשהגיע לנוף הגליל, לבוש בבגדי התעמלות במיוחד על מנת לשחק טניס שולחן באליפות ארצית בסימן 65 לעיר. כל הכבוד על הארגון המופתי של התחרות".
עוד עדכן בוזגן כי קבוצת הטניס של נוף הגליל פתחה את העונה ברגל ימין עם לא פחות מארבעה ניצחונות רצופים. את הקבוצה מובילים השחקנים: רון דוידוביץ, אוהד פניאל ועמית גורן.
"תודה גדולה ושאפו ענק לשמעון בוזגן היקר וכל אגודת הפועל נוף הגליל על אירוח וניהול תחרות למופת בניצוחו של מיכאל טילקין מנהל התחרות", כתבו בתום התחרות שחקני טניס שולחן חיפה והוסיפו: "התחרות התנהלה למופת עם עמידה בזמנים ובאווירה ספורטיבית נהדרת. הדברים הקטנים- הכיבוד, הסופגניות, המגיני הוקרה שהעניק- הם לא פחות חשובים מהטניס שולחן עצמו".