מתרחבים ומשתפרים: חדש במרפאות כללית כפר תבור ויבניאל

ד"ר צבי חן, מומחה ברפואת אף אוזן גרון וכירורגיה של ראש צוואר, הצטרף לצוותים. צילום: כללית

מרפאות כללית כפר תבור ויבניאל ממשיכות להתחדש, להתרחב ולשפר לטובת המטופלים ולצוותים הצטרף ד"ר צבי חן, מומחה ברפואת אף אוזן גרון וכירורגיה של ראש צוואר.
ד"ר חן, 39, נשוי + 5, מתגורר בכפר תבור, סיים בהצטיינות יתרה את לימודי הרפואה בבית הספר לרפואה בהונגריה, את הסטאז' ביצע במרכז רפואי בלינסון ובשניידר ואת וההתמחות ביצע במרכז רפואי העמק. לאחרונה החל ד"ר חן תת התמחות במרכז רפואי בלינסון בתחום רפואת שינה.
במקביל לעבודתו במרפאות ד"ר חן מרצה בפקולטה לרפואה בטכניון ובשנת 2019 דורג על ידי הסטודנטים למרצה מצטיין במקביל לעבודתו בבית החולים.
"אבחון מוקדם לצד טיפול רפואי איכותי ומקצועי ישפיע על איכות חייו של המטופל. השירות ניתן בקהילה קרוב לבית, וחוסך למטופלים זמן יקר ובמקרים רבים חוסך את הפנייה לבתי החולים. אני שמח להצטרף לצוותים שלנו ומאמין כי עלינו לתת את השירות הרפואי האיכותי והאנושי הטוב ביותר למטופלים שלנו"
אמר ד"ר חן.
"מטופלינו ייהנו מהמקצועיות, הידע והניסיון הרב והמגוון שד"ר חן צבר. אנחנו ממשיכים להרחיב את השירותים בהתאם לצרכים המשתנים של ציבור המטופלים שלנו ולתת רפואה טובה ואיכותית. אנו מרחיבים את השירותים בדגש על שיפור משמעותי בזמינות השירות וקיצור התורים לטובת ולרווחת מטופלינו בצפון, כדי שייהנו משירותים רפואיים איכותיים הניתנים באמצעות מיטב המומחים" סיכם ד"ר איציק מלכה, סגן המנהל הרפואי של כללית מחוז צפון.

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|