מתי בפעם האחרונה התרגשתם מיהלום?

שאולי בר אילן, הבעלים של "שאולי תכשיטים" מביא לכם את בורסת היהלומים לעפולה, עם מבחר מדהים של יהלומים שמגיעים מכל רחבי תבל, תכשיטים מרהיבים ובלעדיים, שעוני יוקרה ומעל הכל, שירות אישי, בגובה העיניים. ויש לו גם מסר חשוב להעביר: "יהלומים קונים מיהלומנים חברי בורסה"

 "אין מאושר ממני לפגוש לקוחות מרוצים בכל הארץ וגם בעולם", שאולי בר אילן

יהלום הוא הרבה יותר מאבן יקרה. מעבר לכך שהוא סמל לאהבה ולמחויבות, הוא סמל סטטוס מבוקש עם נוכחות בוהקת, בין אם כטבעות להצעות נישואין, לשיבוץ בתכשיט יוקרתי וכאבן המעטרת עגילים שאותם תתקשו לפספס. לא בכדי השתרשו בכל העולם הביטויים ש'יהלומים הם ידידיה הטובים ביותר של האישה' ושהם לנצח. אז בכדי להגיע להבנה יותר רחבה בסוגיית המשיכה של בני האנוש לאבנים הבוהקות, קפצנו ל"שאולי תכשיטים" בעפולה.

• "אני אוהב אנשים"

הבעלים של החנות המעוצבת והמרשימה הוא שאולי בר אילן, 47, תושב העיר ואולי הדמות שהכי מזוהה עם יהלומים ותכשיטים ברחבי העמק. מאחוריו כמעט שלושה עשורים של עבודה בענף הזוהר. מלבד החנות בעפולה שמתמחה ביהלומים, תכשיטי ושעוני יוקרה, בבעלותו חנות במגדל העמק, בה החל את דרכו ובעל משרד יהלומים בבורסה וחבר בבורסה ברמת גן, "היחידי באזור", הוא מדגיש. כמו כן הוא משווק יהלומים לחנויות, בתי מלאכה ולמעצבים.

תכשיטים מנצנצים וייחודים בתצוגת החנות
תכשיטים מנצנצים וייחודים בתצוגת החנות

גם אחרי שנים רבות של עבודה, רואים את האהבה שלו ליהלומים ובמקביל לקשר עם אחרון הלקוחות. "אני אוהב אנשים", הוא מספר, "מבחינתי כל לקוח הוא עולם ומלואו, גם זה שקונה תכשיט ב-400 שקלים וזה שיכול לקנות ב- 400,000 ש"ח. אני אדם מאמין ולא הייתי מגיע לאן שהגעתי לולא האמונה הזו. לכן, כחלק מערכי האמונה, חשוב לי הכרת הטוב ושכל הלקוחות יהיו שמחים. אין מאושר ממני לפגוש לקוחות בכל הארץ וגם בעולם ולקבל מהם תזכורות על תכשיט או יהלום שהם קנו אצלי לחתונה, או לאירוע חשוב".

• "טוֹב שֵׁם מִשֶּׁמֶן טוֹב'"

הידע שלו בכל הנוגע ליהלומים ותכשיטים הוא עצום. הוא טס בכל רחבי תבל– במטרה לבחור את אבני היהלומים הכי איכותיות, אם זה להודו, ארה"ב, או איטליה. "אני יד ראשונה, ללא מתווכים", הוא מסביר, "אצלי הלקוחות יודעים שיש מוטו, שיהלומים קונים מיהלומן, עם אחריות ותעודות. אני לא חושב שלקוח צריך לצאת מחנות תכשיטים עם חששות, מה שקורה לעיתים. הלקוח הממוצע לא יודע לתמחר אבן ואפשר למכור לו יהלום ששווה 10,000 שקלים ב-30,000 שקלים. אצלנו, גם אחרי הרכישה הדלת לא נסגרת ואנחנו יודעים לתת שירות. במגילת קהלת נכתב 'טוב שם טוב משמן טוב', משפט שהולך עמי לאורך כל הדרך. אני חושב שהעובדה שאנחנו אחת מחנויות התכשיטים הבודדות בישראל שרשומות ברשויות המס כמקצועית מדברת בעד עצמה".

שרשרת זוהרת ויפיפייה ב"שאולי תכשיטים"
שרשרת זוהרת ויפיפייה ב"שאולי תכשיטים"

היהלומים המנצנצים מובילים לקוחות לרצון לממש פנטזיות, אבל שאולי מסביר שהרוב בוחרים בסופו של תהליך באבן ראונד (עגולה). "יהלומים הם מעין נכס, רכוש, וכמובן סמל סטטוס בוהק. למה כל כך אוהבים אותם אתה שואל? כי הם טבעיים, אין הרבה מהם ויש אנשים ונשים שרוצים להתהדר בהם באירועים וביום יום. זה משדר עוצמה, נוכחות, וגם ברמת הנראות זה מרשים. בכדי שהיהלום יהיה יוצא דופן, אני בודק אבן אבן. לא פעם אני אבחר לתכשיט רק אבן אחת מתוך כ-80 אבנים פוטנציאליות. היא צריכה להיות מושלמת, לא פחות, והיום יש לי את הקריטריונים המוקפדים לבחירה".
מלבד התכשיטים נמכרים בחנות גם שעוני יוקרה ובהם של המותגים ברייטלינג, טאג הוייר וראדו.

תכשיטים מנצנצים וייחודים בתצוגת החנות
תכשיטים מנצנצים וייחודים בתצוגת החנות

• אבן דרך: מה חשוב לדעת כשרוכשים יהלום

-הקפידו לקנות מיהלומן מכובד ומקצועי.
-תרגישו שאתם מתחברים ליהלום.
-מומלץ פעם בשנה לחזק ולנקות את האבנים בתכשיט.
-הכי חשוב: תיהנו מהתכשיט והיהלומים ואל תאחסנו אותם.

 

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|