"משפחה בטוחה" במגדל העמק: סדנא הדרכה במצבי חירום להורים צעירים

העירייה באמצעות המרכז לפיתוח ההון האנושי – צעירים ערכה סדנא לטיפול ראשוני במצב חירום בעקבות פניות רבות של משפחות צעירות

במרכז לפיתוח ההון האנושי – צעירים קשובים לבקשת ההורים הצעירים. לאור פניות רבות ממשפחות צעירות ערכה בחודש ינואר המרכז לפיתוח ההון האנושי – צעירים סדנת עזרה ראשונה "משפחה בטוחה" עבור משפחות צעירות להורים צעירים לטיפול ראשוני במצבי חירום בדגש על ילדים ותינוקות.
את ההדרכה העביר יוסי בן גיגי תושב העיר יחד עם בנו מאור אשר מתנדבים פעילים בארגון "איחוד הצלה" ובעלי חברת "שילת מדיקל" המתמחה בהדרכות עזרה ראשונה וטיפולים ראשונים מצילי חיים, הם העבירו את הסדנה בצורה מרתקת, מעניינת ואף מרגשת. יוסי במקצועו מחנך ומורה פתח את הסדנא בסיפור מרגש, כמה ימים קודם הוא הציל חיים של תלמיד שנחנק מאוכל בזכות הידע ובזכות התושייה והשימוש בו.
לסדנא הגיעו הורים צעירים, אנשי חינוך, אחיות וזוגות צעירים ומגוון אוכלוסיות. משתתפים מספרים שקיבלו המון כלים חשובים לחיים לטיפול במצבי חירום ומרגישים בטוחים ורגועים יותר להתמודד במצבי לחץ. לסדנא נרשמו יותר מ-60 משתתפים ובעקבות הביקוש במרכז הון אנושי צעירים מתכננים הדרכות חשובות נוספות.
ליאורה אדרי מנהלת אגף הצעירים אמרה: "כרשות שחרטה על דיגלה להיות קשובה לצעירים שלה, אני רואה חשיבות רבה בהיענות לצרכים ובקשות של צעירים והורים צעירים שעולה מהשטח. כשקבוצת הצעירים פנו אלינו, מיד התגייסנו למצוא את החברה הטובה ביותר למתן הדרכות אלו. אנו נמשיך ואף נכניס הדרכות וקורסים מצילי חיים לתוכנית העבודה של האגף בתפילה ותקווה שלעולם לא נזקק והנלמד יישאר בגדר ידע חיוני בלבד".

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|