משלחת קצינים מגרמניה התארחה בויצו ניר העמק

במהלך הביקור פגשו חברי המשלחת את התלמידים, לקחו חלק בשיעור לימודי משטרה, נחשפו למגמה ואף קיימו משחק כדורעף עם החניכים. צילום: ויצו ניר העמק

מזה מספר שנים שמתקיים לו שיתוף פעולה בין מסלול לימודי משטרה בפנימיות השונות לבין משטרת מחוז ריינפלאץ קובלנץ שבגרמניה. למיזם שותפים גם משטרת ישראל ועליית הנוער שדואגים לקיום הקשר השוטף בין הצדדים ולקיום מפגשים הדדיים. לאחרונה התארחה בכפר הנוער ויצו ניר העמק, משלחת גרמנית של 7 קצינים וצוערות שבאו לביקור מקצועי ולמפגש עם חניכי הפנימייה.
"הם נורא שמחו להגיע אלינו", סיפר רפ"ק יאקי קובי, מפקד המסלול. "הראנו להם את הכפר שלנו, הם שמעו על העשייה החינוכית וכמובן על ענפי המשק החקלאיים וגילו עניין רב שמודל הזה של חינוך התיישבותי".
במהלך הביקור פגשו חברי המשלחת את התלמידים, לקחו חלק בשיעור לימודי משטרה, נחשפו למגמה ואף קיימו משחק כדורעף עם החניכים. בנוסף, הם התארחו במשפחתון שפועל בכפר ושמעו מקידי ואביי דג'ן- הורי המשפחתון- על הייחודיות שלו וכן על מסורת בני העדה האתיופית, אליה הם שייכים. יצוין כי בקיץ הקרוב, יתקיים בגרמניה ביקור של משלחת תלמידים מכיתות י'-יא', שיתארחו אצל שוטרי המחוז הגרמני לסיור גומלין במסגרת הקשר החם שנרקם.

 

תלמידי ויצו ניר העמק בביקור מרתק בספרייה הלאומית

|