משחקי תינוקות וילדים עם דן דיל

בחירת צעצועים לילדים בגיל הרך היא קריטית להתפתחותם. הם מעודדים אותה ומזרזים אותה. משחקים שונים עוזרים לפתח סוגים שונים של מיומנויות, פיזיות וקוגניטיביות כאחד. במאמר זה נכיר את משחקי התינוקות והילדים של דן דיל לפי שלוש קטגוריות, צעצועים לתינוקות, משחקי קופסא ומכוניות. אתם מוזמנים לקרוא. צילום: freepik

• צעצועים לתינוקות

צעצועי התפתחות יוצרים סקרנות אצל תינוקות ומסייעים להם בגילויים חדשים על סביבתם. הם מאפשרים התפתחות בריאה, נעימה ונכונה וכמובן גם מאוד כיפית. דרך משחקים המתאימים לשלבי ההתפתחות של התינוק הוא מתרגל מיומנויות חדשות כגון זחילה, הליכה ופעולות מוטוריות נוספות.
עבור תינוקות, צעצועים לתינוקות צריכים להיות בטוחים, קלים לאחיזה ומסקרנים. מומלץ לחפש צעצועים עם צבעים בהירים ומרקמים שונים וכאלו שעושים רעש ואורות כדי לגרות את חושיהם של התינוקות.
אחת הבחירות המובילות של דן דיל לתינוקות הוא אוטובוס קולות של פישר פרייס שמתאים לגילאי 1-5. האוטובוס מגיע עם שתי דמויות שמעשירות את אפשרויות המשחק עם הצעצוע המקסים הזה.
אפשרות נהדרת נוספת הוא הצעצוע המוכר והאהוב, משחק הך פטיש עם כדורים. הצעצוע משלב מוטוריקה עדינה, פיתוח המחשבה והפעלת החושים על-ידי התאמת הצבעים וצליל המכה ומסב הנאה מרובה וממושכת לפעוט.

משחקי קופסא לילדים

משחקי קופסא הם דרך נהדרת ללמד ילדים מיומנויות חשובות כגון אסטרטגיה, חשיבה ביקורתית וספורטיביות. משחקי קופסא כוללים גם משחקים לגילאים צעירים כגון אבני משחק לבניה חופשית המכיל אבנים בשלל צבעים, מפלסטיק בטיחותי ואיכותי. המשחק מפתח מוטוריקה עדינה, חשיבה ואסטרטגיה. כזה הוא גם פאזל מעץ להרכבה עם חלקים גדולים שמתאים לפעוטות ומשחק הכה בפעמון הדורש התאמה בין צבעים וצורות.
לגילאים מבוגרים יותר יש משחקי זיכרון, לוטו ומשחקי רביעיות להכרת הארץ ולפיתוח מיומנויות חשבון כגון התאמת מספרים לכמויות.
בין משחקי הקופסא ניתן למצוא גם הרבה משחקי יצירה לפיתוח החושים והמוטוריקה העדינה, כגון מזוודת בצק וצורות של פישר פרייס, ערכות גבס הניתנות לצביעה, עבודות רקמה ועוד המון פעילויות מהנות וכיפיות במיוחד. וכמובן אי-אפשר בלי פאזלים, התענוג המושלם. באתר ניתן למצוא מגוון פאזלים עשיר ועוד המון משחקי קופסא נהדרים המתאימים לגילאים שונים.

מכוניות לילדים

מכוניות הן צעצוע קלאסי שילדים מאוד אוהבים. תחת קטגוריית המכוניות ניתן למצוא שלל סוגים וצעצועים, בין אם זו שלישיית מכוניות המגיעות במארז, משחק הרכבה של תחנת משטרה עם מספר מכוניות ודמויות שוטרים, מערבל בטון עם חלקים להרכבה לחובבי עבודות הבניה ומכוניות מיני של כיבוי אש, משטרה ועבודה.
לסיכום, בדן דיל אפשר למצוא מגוון עצום של צעצועים נהדרים, משחקי קופסא, מכוניות לילדים, הכל זמין ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. בעת בחירת צעצועים, חשוב לקחת בחשבון בטיחות, התאמה לגיל ואת תחומי העניין של הילד. כך יוכל כל אחד למצוא את הצעצוע המושלם לילד.