מרתון ועדות פדגוגיות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל: "המפגש היה מצוין עבורנו. כארגון שנמצא בתהליך של שינוי שיפרנו את ניסוח החזון שלנו, וזיקקנו את היעדים האסטרטגיים". צילום: דוברות המכללה

לצד כנסי החשיפה המתקיימים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, הסתיים לאחרונה מרתון ועדות פדגוגיות אשר דן בביצוע המטרות והיעדים שהוצבו כחלק מתהליך מיפוי הישגים, מניעת נשירה, והכנה למיזמי הצטיינות השונים.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל: "אני רואה בהעשרת הצוות ובהעצמת הידע המקצועי תהליך התפתחותי חשוב. לצד יציאה מהמכללה של שדרת הניהול והשתלמויות מקצועיות בפרופסיה של כל אחד, מתקיים במרכז הכנסים במכללה מגוון מרתק וחשוב של הרצאות אורח, הרצאות מעוררות השראה ומובילות להעשרה מקצועית."
הרצאת האורח האחרונה שהתקיימה במכללה, היא הרצאתו של דני זיסר, אשר ריתקה את הסטודנטים, הבוגרים והמרצים ופתחה צוהר מקצועי מזווית חדשה ומרתקת.
באחרונה השתתפו מנהלי האגפים המובילים במכללה ביום עיון מרתק שהתקיים בהוד השרון ואותו הובילו המנטוריות, חמדה מרק ואסתי רבינוביץ'. היום עסק במהות ניסוח החזון.
מנכ"לית המכללה סיכמה: "המפגש היה מצוין עבורנו. כארגון שנמצא בתהליך של שינוי שיפרנו את ניסוח החזון שלנו, וזיקקנו את היעדים האסטרטגיים באופן שמאגד ותואם את המטרות והמשימות שלנו בתוכנית העבודה, זה עושה סדר והכוונה. ללא ספק עצירה וניתוק משגרת היומיום לצורך חשיבה ותכנון, חיוניים וחשובים מאוד, אך בצוק העיתים ובשל שגרת היום יום ממעטים לעשות זאת. לשמחתי עשינו זאת באופן אבסולוטי וזה ניכר בתוצאות".