מצמרר: נעמה נולדה בערב שמחת תורה ונרצחה 19 שנים בדיוק אחרי

תושבי עפולה אבלים על מותה של טוראית נעמה בוני ז"ל – שנרצחה אמש במתקפת החמאס בעוטף עזה. יעל, אמה כתבה בפוסט ביום הולדתה: "אני עדיין מרגישה אותך תינוקת יפה שלי. בדרכך המיוחדת הפכת אותנו להורים גאים ומאושרים". צילום: באדיבות המשפחה

ההודעה הרשמית על מותה הטראגי של טוראית נעמה בוני ז"ל, במתקפה הרצחנית של החמאס אמש בעוטף עזה, הובילה לאבל כבד בעפולה, העיר בה משפחתה מתגוררת. אמה יעל היא אשת חינוך אהובה ומוערכת וחינכה תלמידים רבים שניסו לחזק אותה, עם היוודע דבר האסון.
"נעמה עוד לא התחילה את חייה והיא עתה כבר לא איתנו", כתבו מכריה ואחת מהן הוסיפה: "הלב נשרף ובוכה. אני זוכרת את נעמה קטנה ומתוקה ולא מעכלת שנקטפת מחיק הוריה היקרים והאהובים. זה אסון כבד לכולם. נעמה הייתה מלח הארץ. אני לא מאמינה שלא אראה אותה יותר".

• "מודה לבורא עולם כל יום"

לפני כשבועיים, ביום הולדתה של נעמה, כתבה יעל, אמה של נעמה פוסט ובו בירכה אותה. היום, הפוסט הזה מקבל משמעות מצמררת, כשאמה הזכירה שהיא נולדה בשמחת תורה, המועד היהודי בו היא גם נרצחה.
בפוסט כתבה אימה: "נעמונת שלי, אהובה ויקרה שלי 19 וזה מרגש כל כך, אני עדיין מרגישה אותך תינוקת יפה שלי כמו אתמול. ערב שמחת תורה הגחת לעולם יפה כל כך , והבאת כל כך הרבה שמחה איתך. כמה טוב שאת מי שאת. בדרכך המיוחדת הפכת אותנו להורים גאים ומאושרים. ההומור, השנינות, אהבת האדם, ערכים תרבות ושיח ההקשבה וההכלה, הרגישות, נועם ומידות. מודה לבורא עולם כל יום. וגם הדרך הנפלאה שאת גודלת ומתפתחת בה מרגשת אותנו בכל יום מחדש. מאחלת לך להנות מהשנה האחרונה בגיל העשרה. להנות מכל מה שקיים וממה שעתיד לבוא לטובה ולברכה בע״ה. המשיכי להיות בסקרנות ואופטימיות האופייניים לך. לכבוש, לרגש ולהתרגש. אנחנו כולנו איתך, תמיד ובכל מצב. נהנים מכל רגע מחבקים, ואוהבים".

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|