מסתמן: ציבור הבוחרים של חביב פרץ צפוי להרוויח פעם נוספת

החברות הקרובה לאלקבץ, במה לדעתו מירון טעה טעות קשה, ("היו לידו יועצים ואנשים שלא ספרו את הציבור הערכי והציוני"), ההישגים הכי משמעותיים מבחינתו, מה הוא חושב לגבי הבטחותיהם של מועמדים נוספים חובשי כיפה, וההפתעות שהוא מכין לקדנציה הקרובה. כשמאחוריו ניסיון של שלושה עשורים כחבר מועצת העיר עפולה, חביב פרץ, יו"ר מפלגת הציונות הדתית בעפולה, מפשיל שרוולים, ונערך לבחירות: "אני רוצה להמשיך ולשמש כשליח עבור התושבים" ומסביר מה באמת חשוב אחרי המתקפה האכזרית של החמאס. פרויקט בחירות 2024 של עמקניוז ומגזין "עמק"

חברי רשימת הציונות הדתית בעפולה

חביב פרץ, יו"ר מפלגת הציונות הדתית בעפולה עבר כבר לא מעט מערכות בחירות בעיר ב-30 השנים האחרונות. בקדנציה הנוכחית הוא שימש כממלא מקום וסגן ראש העיר עפולה, תפקיד שהציב אותו במרכז קבלת ההחלטות בבירת העמק ועתה הוא נערך בפעם השביעית לקבלת האמון מתושבי העיר. כחבר המועצה הוותיק והמנוסה ביותר הוא התלבט עד לפני מספר חודשים האם לפרוש בשיא העשייה מבחינתו,

הדמיה של הארנה החדשה
הדמיה של הארנה החדשה

אך לחצים גדולים מצד השותפים והתשוקה לסיים את הפרויקטים הגדולים שתכנן, הכריעו אותו והובילו לקבלת החלטה להמשיך לפעול למען תושבי העיר בה גדל.
בימים שהפוליטיקה המקומית נדחקת, על רקע המלחמה בחזית הדרום והצפון, לפרץ משנה סדורה בכל הנוגע להערכות העיר מבחינה ביטחונית: "השביעי לאוקטובר הפתיע אותנו הפתעה גמורה, חרב עלינו עולמנו. ראשית אומר תודה לחיילים בסדיר ובמילואים ולכוחות הביטחון והצלה שכבר למעלה מ- 4 חודשים מחרפים את נפשם ועושים עבודת קודש. תנחומיי העמוקים למשפחות שהצטרפו למעגל השכול. החלמה מהירה לכל הפצועים וכולי תפילה שהחטופים ישובו לביתם בשלום. נכון שמה שהיה הוא לא שיהיה, אך ברמה המוניציפלית אני יכול לומר שכיום אנחנו ממשיכים מהנקודה בה עצרנו. החיטה צומחת שוב ועפולה תהיה חייבת להמשיך לפרוח. נמשיך בעשייה בכל כוחנו ואני מתחייב להעצים אותה, וכמו תמיד, לקיים".

חביב פרץ והשותפים לדרך: אבי אלקבץ
חביב פרץ והשותפים לדרך: אבי אלקבץ

• "אני ואלקבץ לא זקוקים להסכמים"

החיים חזקים יותר מכל, והם מובילים את המתמודדים להיערך ליום הבוחר, גם אם בעצימות פחותה הרבה יותר. לדברי פרץ, לו ולראש העיר אבי אלקבץ יש שפה משותפת: "אנחנו לא זקוקים להסכמים", הוא אומר, "אנחנו פועלים באמון מלא יחד למען קידום ופיתוח העיר ובתוכו הציבור הדתי לאומי. אני לא מייצג מגזר אחד ואני יודע בוודאות שחלק גדול מאוד מהבוחרים שלי הם תושבים שאינם דתיים, שמאמינים בניסיון וביכולת שלי לקדם פרויקטים ולסייע לכל פונה בנועם ובסבלנות". לצד החיבור עם אלקבץ, פרץ מתייחס גם ליצחק מירון שיתמודד בבחירות הנוכחיות ואומר: הטעות הגדולה שלו הייתה שהוא פגע קשות בציבור הדתי לאומי בכהונתנו האחרונה. היו לידו יועצים ואנשים שלא ספרו את הציבור הערכי והציוני והוא שילם על זה בהפסד".

• הציבור לא יאפשר שיעשו עליו סיבוב"

לדברי פרץ, הקדנציה האחרונה שלו הייתה מבחינתו השיא שלו בחיים הציבוריים: "בנינו שבעה בתי ספר, 60 גני ילדים ופארקים מגוונים בכל העיר. הפיתוח מורגש בכל פינה ואנחנו מתכוונים להפתיע עם עוד עשרות פרויקטים עצומים, ביניהם עוד בתי ספר חדשים כך שכל תלמיד ותלמידה ייהנו ממתקנים מודרניים, ארנה ענקית להופעות ולמשחקי הכדורסל בליגת העל, מרכז יזמות וחדשנות והקמת עיר הילדים בשוק החדש. בימים שנותרו עד לפתיחת הקלפיות בבחירות אנחנו מתרכזים בלדאוג שכל התומכים הרבים שלנו, שמעריכים את העבודה המסורה למענם, יגיעו להצביע. נדאג גם שהם יביאו איתם את החברים והמשפחה. בקמפיין הזה אנחנו שמים דגש על כך שאני לא רק מבטיח הבטחות באוויר, אלא אני בא עם קבלות והוכחות שהצלחנו הרבה מעבר למה שתכננו ועוד חמש שנים נוספות נצליח להכפיל את העשייה שלנו.
להבדיל ממועמדים חדשים שגם הם חובשי כיפה ומפזרים הבטחות בלי הבחנה, אני מגיע עם קבלות. הציבור לא יאפשר שיעשו עליו סיבוב".

מה מניע אותך אחרי כל כך הרבה שנים?
"מה שגורם לי כל בוקר לקום עם אנרגיות וברק בעיניים אלו התושבים שמחזקים אותי יחד עם הנבחרת המגוונת והמצוינת שלנו שמחזקים אותנו על העבודה הקשה למענם יום יום, בדברים הקטנים ובפרויקטים הגדולים. הבקשה שלי לכל התושבים זה לצאת ולהצביע ולאפשר לנו לפעול למענם ולהיות השליחים שלהם".

 

 

 

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|